ESKİ TABAKTAN YENİ TABLO

-
yeni hali
yeni hali

Arkadaşlarım, bu tabak benden bir yaş büyüktür, annemin çeyizinden kalma son parçadır. Bir kenarda boş boş dururken değerlendirmek ve dolabın içinde duracağına gözümün önünde durmasını sağlamak istedim. Aklıma hiç fikir gelmedi. Afrika ve Mısır tarzı resimleri de çok severim. İnternette dolanırken, Valerie Delmas ‘ın Massai II’ si, hoşuma gitti ve tabağa uygulanabilir geldi gözüme. Kötü bir kopya oldu ama oldu işte. Duvara asma sorununu da çözersem daha iyi olacak ama…..

eski hali
eski hali

28 yorum gelmiş

  1. 03bellinda

    canım benim valla bu gün adam gibi bi yorum yazamadım delirmek üzereyim saat başına bi yorum falan ancak düşüyo aman neyse gelelim tabağa gayette hoş olmuş çakma olsada güzel en azından yerli malı yurdun malı…..:)))))))))))

  2. mtnaz11

    Tabak çok hoş olmuş.Asmak içinde tel aparatlar var. Sanırım birmilyoncularda bulabilirsin. Ya da masa vs. üstüne koymak için bir şeyler.Bu kadarını yaptıktan sonra, diğeri çözülür herhalde.

  3. Yamali bohca

    Eline sağlık acemim, gayet güzel olmuş. Asmak için tel aparatı japon yapıştırıcısının üzerine biraz karbonat serperek yapıştırırsan çok daha sağlam olur.

  4. acemihobici

  5. Figen abla

    mısır tarzı resimlere ben de bayılıyorum…ama sarısı daha bi kahveye kaçmalıydı diye düşünüyorum..o tarz resimlerde bu derece parlak renkler kullanılmıyor…fikrinize,elinize,emeğinize sağlık…şahane bi çalışma olmuş….

  6. banuca

    Resim çalışmaların bayağı iyi gidiyor bakıyorum, bir fikir versem, yaptığın resmin çizgilerine siyah kontör geçsen nasıl olur, daha belirginleşir gibi geldi. Asmak için evde tel varsa veya metal askı, bükerek ayaklı bir askı yapabilirsin (yani tabağın altından tutacak şekilde)

  7. mtnaz11

    Merhaba,Bu linke bir gözat. Bence yapabilirsin. Bir debu linke bak.Google da serach ile (ingilizce) birçok dökümana ulaşabiliyorsun.

  8. acemihobici

    figen ablam bu ne resmiyet böyle???? avatarım değişince sende mi tanımadın beni yoksa ya da küstük mü???? ama tanımasan bile ne mutlu bana ki beğenmişsin canım benim:))))) sarısı da çok açık veya parlak değil aslında, flaş nedeniyle öyle çıkmış:))))banucam, haklısın ama o kadar ince çekebilmem için adam gibi bir kontür bulmam lazım. aldım buradan bir tane, cıvık çıktı, yayıldı. ince fırçayla incecik sürebilecek kadar da ince iş yapamıyorum maalesef…mtnaz11im, ilgin için teşekkür ederim, hemen bakıp sık kullanılanlara eklerim linkleri:))farfincik, teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim:)))

  9. Figen abla

    ışılım,kuzum benim..yaa kusura bakma sizli bizli yazmışım :)))ağız alışkanlığı,bi fazla gün resmiyetten ölücem :)))bu siz-biz muhabbeti de televizyonda çalıştığım yıllardan kalma alışkanlık..muhabirlik yapıyor,haber okuyordum yerel tvlerde…neyse..şimdi kendimi affettireyim hemen :)))ışılım,kuzum benim..bi kere konu şahane…eski mısır tarzı resimler..ben aynı resimleri seramik küplere yapıcam,ama daha o konuya gelmedik…hocamız öğretir öğretmez başlıyorum…inan bana,mümkün olsa bütün evi eski mısır resimleriyle donatırım…sen benim bir hayalime el atmışsın farkında olmadan…şimdi kuzucuk,bi taneyle kalmasın,senin elin resme de çok çok yatkın…şöööyle eski mısır resimleriyle bi tepsi boyama da bekliyoruz…ve hatta ben sana kendi yapacağım seramik küplerden iki tane göndereyim…üzerinin resimlerini sen yap…biri sende kalsın,diğeri bana hatıra olsun…ve onları da burada paylaşalım ne dersin?ve şimdi sizlere bomba bir haberim var arkadaşlar…hocamıza sordum..kuzucuk sen de dinle…. :)seramik çamuru çalışabilirsiniz arkadaşlar…yalnız,bir ekmek fırını ayarlayın…ya da bir kalorifer kazanı…artık hepimiz seramik yapabilicez…çamur almaya başlayın kızlar..pişirme sorununu çözüyoruz…sizler çamurları alın,ben tüm detayları öğrenip geliyorum…ne mutlu bana ki,artık eski mısır resimleriyle işlenmiş kocaman bir takım yapabileceğim…ve eğer ışılımla da ortak bi çalışma yapabilirsek,onun da,benim de,kocaman bir takımımız olacak….bu arada ışılım ve tüm kuzucuklarım,ben ara sıra farkında olmadan sizli-bizli yazarsam siz aldırmayın…aşırı derecede resmi yazışma yapmaktan,ben artık böyle evrim geçirdim,siz-biz manyağı oldum :)))))ışılım,beni affettin mi kuzucuk? :))))

  10. DenDenAk

    Yorumlar gitmeyince yabancılaştı Figen Abla, samimi samimi yazıyor gitmiyor sabahları şöyle bir yorumlara bakıyorum Figen Abla’yı üzmüş yine yorumların gitmemesi.Tabağa bayıldım canım, eşim bana cam boyası almış bende kontür kalemi alayım deneme olarak önce salata yaptığım tabağı boyayacağım tutarsa evde boyamadık cam bırakmam artık, ellerine sağlık

  11. acemihobici

  12. Figen abla

    seramik çamurunu kütahyadan alıcaz kuzucuk…ben bi bakayım,sizlere adres ve telefon vericem..birer çuval şamotlu çamur sipariş edin..o bir çuval hepinize uzun süre yeter…bişey de değil,20-25 tlye geliyor…artı bir de kargo masrafı olur belki..durun ben adres ve telefonu bulayım geliyom hemen..

  13. acemihobici

    Canlarım, çarşıda dolaştım, ya ben anlatamadım derdimi, ya da ne bileyim işte…. Tabak arkası şeysinden bulamadım lafın kısası… Aldım elime örgü deri ip ve silikon tabacasını, deli bağlar gibi yapıştırdım tabağa!!!!!! Tabağın alt kısmındaki kaygan olmayan yerlerden yapıştırdım. Aşırı şekilsiz birşey oldu ama önemli değil arkada kalacak değil mi? Önemli olan sağlam olması ve düşmemesi değil mi? Şöyle oldu;

    Duvara bilem astım, bakııııııııııııın;

  14. fiamma1

  15. aytacrafts

    acemim usta oldun sen artık bayıldım hayran kaldım tek kelimeyle harika olmuş canım adaşım benim.bu arada sizleri çokkk özledim,yamalım en çok ta sana katılmayı.Dur şimdi bi katılıyım burdan:))Yamalıya katılıyorum:))))))

  16. acemihobici

    aytacım canım, sağol arkadaşım, özletiyorsun kendini ama ne yapalım, hiç gözükmemendense arada bir gözükmen bile yeter bize, katlanırız buna da, yeter ki sen iyi ol:)))ben yamalıma katıldıkça seni de katarım araya merak etme:))))

  17. acemihobici

    gülseyhanım sağol canım, beğenmene sevindim ama usta olamadım henüz, kendimi usta gibi hissedersem size söylerim o zaman dersiniz bana ustahobici:)))))

Bir Cevap Yazın

Cam kumlama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Kavanoz boyama mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Cam bardak boyama – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anlatımlı cam kavanoz boyama

| | 0 Yorum

Cam boyama ile kek fanusu yenileme

| | 0 Yorum

Cam boyama pembe reçellik yapımı

| | 0 Yorum

Kek fanusu nasıl boyanır, dekupaj uygulanır?

| | 0 Yorum

Cam boyama neon pembe reçellik

| | 3 Yorum

Cam boyama ve hamur kabartma ile süsleme

| | 0 Yorum

Akrilik boya ile kavanoz boyama

| | 1 Yorum

Kurdele detaylı cam kavanoz süsleme

| | 6 Yorum

Cam kavanoza dekupaj nasıl yapılır?

| | 5 Yorum