ESKİ TABAKTAN YENİ TABLO

-
yeni hali
yeni hali

Arkadaşlarım, bu tabak benden bir yaş büyüktür, annemin çeyizinden kalma son parçadır. Bir kenarda boş boş dururken değerlendirmek ve dolabın içinde duracağına gözümün önünde durmasını sağlamak istedim. Aklıma hiç fikir gelmedi. Afrika ve Mısır tarzı resimleri de çok severim. İnternette dolanırken, Valerie Delmas ‘ın Massai II’ si, hoşuma gitti ve tabağa uygulanabilir geldi gözüme. Kötü bir kopya oldu ama oldu işte. Duvara asma sorununu da çözersem daha iyi olacak ama…..

eski hali
eski hali

28 yorum gelmiş

  1. 03bellinda

    canım benim valla bu gün adam gibi bi yorum yazamadım delirmek üzereyim saat başına bi yorum falan ancak düşüyo aman neyse gelelim tabağa gayette hoş olmuş çakma olsada güzel en azından yerli malı yurdun malı…..:)))))))))))

  2. mtnaz11

    Tabak çok hoş olmuş.Asmak içinde tel aparatlar var. Sanırım birmilyoncularda bulabilirsin. Ya da masa vs. üstüne koymak için bir şeyler.Bu kadarını yaptıktan sonra, diğeri çözülür herhalde.

  3. Yamali bohca

    Eline sağlık acemim, gayet güzel olmuş. Asmak için tel aparatı japon yapıştırıcısının üzerine biraz karbonat serperek yapıştırırsan çok daha sağlam olur.

  4. acemihobici

    güneşedoğrum, teşekkür ederim canım….03bellindam, sağol canım, evet çakma resim, hem de orjinalinin yanında pek uyduruk ama n’piyim, elimden o kadar geldi:)) hem de eski tabak ortalığa çıktı….mtnaz11im, bakmam lazım onlara ama fethiyede var mıdır bilmem, olmadı istanbula gittiğimde bulurum, beğenmene de sevindim….yamalım benim, sağol canım, önce aparatı bir bulayım da, söylediğini yaparım o zaman:))pinklim, teşekkür ederim şekerim benim…

  5. Figen abla

    mısır tarzı resimlere ben de bayılıyorum…ama sarısı daha bi kahveye kaçmalıydı diye düşünüyorum..o tarz resimlerde bu derece parlak renkler kullanılmıyor…fikrinize,elinize,emeğinize sağlık…şahane bi çalışma olmuş….

  6. banuca

    Resim çalışmaların bayağı iyi gidiyor bakıyorum, bir fikir versem, yaptığın resmin çizgilerine siyah kontör geçsen nasıl olur, daha belirginleşir gibi geldi. Asmak için evde tel varsa veya metal askı, bükerek ayaklı bir askı yapabilirsin (yani tabağın altından tutacak şekilde)

  7. mtnaz11

    Merhaba,Bu linke bir gözat. Bence yapabilirsin. Bir debu linke bak.Google da serach ile (ingilizce) birçok dökümana ulaşabiliyorsun.

  8. acemihobici

    figen ablam bu ne resmiyet böyle???? avatarım değişince sende mi tanımadın beni yoksa ya da küstük mü???? ama tanımasan bile ne mutlu bana ki beğenmişsin canım benim:))))) sarısı da çok açık veya parlak değil aslında, flaş nedeniyle öyle çıkmış:))))banucam, haklısın ama o kadar ince çekebilmem için adam gibi bir kontür bulmam lazım. aldım buradan bir tane, cıvık çıktı, yayıldı. ince fırçayla incecik sürebilecek kadar da ince iş yapamıyorum maalesef…mtnaz11im, ilgin için teşekkür ederim, hemen bakıp sık kullanılanlara eklerim linkleri:))farfincik, teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim:)))

  9. Figen abla

    ışılım,kuzum benim..yaa kusura bakma sizli bizli yazmışım :)))ağız alışkanlığı,bi fazla gün resmiyetten ölücem :)))bu siz-biz muhabbeti de televizyonda çalıştığım yıllardan kalma alışkanlık..muhabirlik yapıyor,haber okuyordum yerel tvlerde…neyse..şimdi kendimi affettireyim hemen :)))ışılım,kuzum benim..bi kere konu şahane…eski mısır tarzı resimler..ben aynı resimleri seramik küplere yapıcam,ama daha o konuya gelmedik…hocamız öğretir öğretmez başlıyorum…inan bana,mümkün olsa bütün evi eski mısır resimleriyle donatırım…sen benim bir hayalime el atmışsın farkında olmadan…şimdi kuzucuk,bi taneyle kalmasın,senin elin resme de çok çok yatkın…şöööyle eski mısır resimleriyle bi tepsi boyama da bekliyoruz…ve hatta ben sana kendi yapacağım seramik küplerden iki tane göndereyim…üzerinin resimlerini sen yap…biri sende kalsın,diğeri bana hatıra olsun…ve onları da burada paylaşalım ne dersin?ve şimdi sizlere bomba bir haberim var arkadaşlar…hocamıza sordum..kuzucuk sen de dinle…. :)seramik çamuru çalışabilirsiniz arkadaşlar…yalnız,bir ekmek fırını ayarlayın…ya da bir kalorifer kazanı…artık hepimiz seramik yapabilicez…çamur almaya başlayın kızlar..pişirme sorununu çözüyoruz…sizler çamurları alın,ben tüm detayları öğrenip geliyorum…ne mutlu bana ki,artık eski mısır resimleriyle işlenmiş kocaman bir takım yapabileceğim…ve eğer ışılımla da ortak bi çalışma yapabilirsek,onun da,benim de,kocaman bir takımımız olacak….bu arada ışılım ve tüm kuzucuklarım,ben ara sıra farkında olmadan sizli-bizli yazarsam siz aldırmayın…aşırı derecede resmi yazışma yapmaktan,ben artık böyle evrim geçirdim,siz-biz manyağı oldum :)))))ışılım,beni affettin mi kuzucuk? :))))

  10. DenDenAk

    Yorumlar gitmeyince yabancılaştı Figen Abla, samimi samimi yazıyor gitmiyor sabahları şöyle bir yorumlara bakıyorum Figen Abla’yı üzmüş yine yorumların gitmemesi.Tabağa bayıldım canım, eşim bana cam boyası almış bende kontür kalemi alayım deneme olarak önce salata yaptığım tabağı boyayacağım tutarsa evde boyamadık cam bırakmam artık, ellerine sağlık

  11. acemihobici

    çelebimyetmişdördüm, sağol canım:))))kardelencraft arkadaşım, teşekkür ederim….figen ablammmmmm, canım benim, canım benim, seni ben pek çok, pek çok severiiiiiiim, sen bir anaaaaa, sen bir hocaaaa, her şey oldun artık banaaaaaaaaaa……:))) küser miyim hiç ben sana? dalgın dalgın yazmış dedim içimden :)))tamam figenim ablam, elimde bir tepsi var, hemencecik ele alıcam, ilk sırada onu yapıcam ve yayınlıycam….testi fikri harika:)))) hemen yapalım hemen:))))çamur nereden alınır ablam, onu da deyiversene bana bi.. gerçi ben burada biraz zor yaparım herhalde. kalorifer olmadığından kazanı da yoktur fethiyede. ekmek fırınına kaldım, onu da araştırırım.mısır resimleri dışında mısır tarihini de çok severim. mısır tarihiyle ilgili okumadığım kitap kalmamıştır herhalde:))) girelim biz bu mısır olayına ve çamur olayına, ben varım senin olduğun yerde….dendenakım bal bademim, evet figen ablam çok üzülüyor sayfada çıkan sorunlara. ben de dün akşam girdim, iki saat açıktı site. yorum yazmaya kalkınca, pilliye geçiyor, onmarifeti tıklıyorum üye girişi istiyor, giriyorum, normale dönüyor, yine yorum yazayım diyorum, yine aynı şeyler oluyor. hani “yorum yazma da sadece gezin” der gibi. e o da olmuyor. ben de delirdim…..canım, kontüre çok dikkat et, ben buradan aldım, sıvı çıktı, ucunu değdirdiğin anda yayılıyor. o da olmamalı tabi. kalınca bir çizgi çizebilmelisin. hadi al da başla, çok zevkli orayı burayı boyamak:))) tabağı beğenmene sevindim, sağolasın canım…

  12. Figen abla

    seramik çamurunu kütahyadan alıcaz kuzucuk…ben bi bakayım,sizlere adres ve telefon vericem..birer çuval şamotlu çamur sipariş edin..o bir çuval hepinize uzun süre yeter…bişey de değil,20-25 tlye geliyor…artı bir de kargo masrafı olur belki..durun ben adres ve telefonu bulayım geliyom hemen..

  13. acemihobici

    Canlarım, çarşıda dolaştım, ya ben anlatamadım derdimi, ya da ne bileyim işte…. Tabak arkası şeysinden bulamadım lafın kısası… Aldım elime örgü deri ip ve silikon tabacasını, deli bağlar gibi yapıştırdım tabağa!!!!!! Tabağın alt kısmındaki kaygan olmayan yerlerden yapıştırdım. Aşırı şekilsiz birşey oldu ama önemli değil arkada kalacak değil mi? Önemli olan sağlam olması ve düşmemesi değil mi? Şöyle oldu;

    Duvara bilem astım, bakııııııııııııın;

  14. fiamma1

    etnik figurler favorim bu aralar ellerine sağlık canım. bir kutu kola iç açma halkasını asma aparatı olarak kullan birdahaline bunu yapmışsın zaten…

  15. aytacrafts

    acemim usta oldun sen artık bayıldım hayran kaldım tek kelimeyle harika olmuş canım adaşım benim.bu arada sizleri çokkk özledim,yamalım en çok ta sana katılmayı.Dur şimdi bi katılıyım burdan:))Yamalıya katılıyorum:))))))

  16. acemihobici

    aytacım canım, sağol arkadaşım, özletiyorsun kendini ama ne yapalım, hiç gözükmemendense arada bir gözükmen bile yeter bize, katlanırız buna da, yeter ki sen iyi ol:)))ben yamalıma katıldıkça seni de katarım araya merak etme:))))

  17. acemihobici

    gülseyhanım sağol canım, beğenmene sevindim ama usta olamadım henüz, kendimi usta gibi hissedersem size söylerim o zaman dersiniz bana ustahobici:)))))

Bir Cevap Yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn

Cam kumlama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Dekoratif cam boyamada cam kumlama tekniği, düz bir cam üzerine istediğiniz puslu görüntüyü verme çalışması olarak açıklanabilir. Ben de elimden geldiğince cam kumlama nasıl yapılır, açıklamaya çalışacağım. Malzemeler: cam obje...

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Epeydir aklımda olan bir projeydi kola şişesini boyama, hazır yapıyorken de belki yapmak isteyen bilgi arayan kişilere yardımcı olmak için paylaşmak istedim. Cam boyama sevenler için bilgilendirici bir anlatım olacağını...

Kavanoz boyama mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Elimdeki kavanozu cam boyama aşamalarından geçirerek bir mumluk yapmaya karar verdim. Kavanozumu boyamadan önce fotoğraftan da belli oluyordur, iki tane baş ve alt kısma şerit şeklinde bant geçtim. Ardından Servo...

Cam bardak boyama – anlatımlı

| | 0 Yorum

Porselen kalemlerini kullanarak cam boyayabilir miyim acaba diye düşünürken neden olmasın dedim ve boyamaya başladım. Cam ince olduğundan fırında çatlar mı acaba korkusu vardı. Neyse ki çatlamadı, kırılmadı, sapasağlam çıktı...

Anlatımlı cam kavanoz boyama

| | 0 Yorum

Cam kavanoz nasıl boyanır ve sıradan bir cam kavanoz dekoratif bir süs eşyası haline getirilir? İşte bu cam kavanoz boyama ve süsleme işleminde kullandığım malzemeler: Servo su bazlı yaldızlı boya...

Cam boyama ile kek fanusu yenileme

| | 0 Yorum

Herkese selamlar, yarışma da bahane olunca evde hobiye dair yapılmış ne varsa döküldü ortaya. Daha önceden boyadığım birkaç parça cam objeyi paylaşmak istedim sizinle, daha önceden yaptığım için yapılış aşamalarını...

Cam boyama pembe reçellik yapımı

| | 0 Yorum

Bu sefer cam reçelliklerimi dekupajla süsledim Camı önce nemli bezle silip, kuruttum. Sonra cam boyası ile 3 kat aralarda kurumasını bekleyerek, ponpon fırça ile tamponlayarak boyadım. Cam üzerine dekupaj yapımında...

Kek fanusu nasıl boyanır, dekupaj uygulanır?

| | 0 Yorum

Kek, pasta ve kurabiyelerinizi muhafaza edebileceğiniz cam pasta fanusu boyadım. Bu fanusu boyamak aslında matematikteki ters işlem yapmaya benziyor Kavanozları boyarken önce zemin rengine boyayıp, sonra süslemelerini yapmıştım. Burada ise...

Cam boyama neon pembe reçellik

| | 3 Yorum

Burada gördüğünüz reçelliklerden farklı olarak bu cam reçellikleri dışında boyamak yerine içinden boyadım. Böylece daha parlak bir görünüm elde ettim. 3 kat cam boyası ile aralarda kurumasını bekleyerek şekerliği boyadım ve...

Cam boyama ve hamur kabartma ile süsleme

| | 0 Yorum

Cam şekerlikleri züccaciyelerde rahatlıkla bulabilirsiniz. Hatta bunların bir de ayaklı olanları var. Bu çalışmayı yapmak için şekerliği cam boyası ile 3 kat boyadım. Aralarda iyice kurumasını bekledim ve boyanın sabitlenmesi...

Akrilik boya ile kavanoz boyama

| | 1 Yorum

Merhaba 10marifetliler, evdeki kavanozlarımı boyamaya devam ediyorum Malzemelerimiz; *2 adet 1lt’lik kavanoz *Kağıt bant *Akrilik boya (2 renk) *Makas Süslemek için *Kurdale, şerit dantel, fiyonk, jüt ip Öncelikle kavonozlarım ağız...

Kurdele detaylı cam kavanoz süsleme

| | 6 Yorum

Merhabalar. Yine bir kavanoz macerası ve yine ben 2 adet sıradan kavanozumu bir güzel boyadım bebek mavi rengine (en sevdiklerimden!) Tabii 12’şer saat arayla bekleterek ve 2 kat olmak üzere...

Cam kavanoza dekupaj nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Merhabalar. Kavanoz boyayıp dekupajlamayı çok seviyorum. Bu zarif kavanozu çekilişim için hazırladım. Tabii bu kavanoz sadece hediyelerimden biri Kendileri minik boyutlarda sıradan bir kavanozdu. Akrilik boya ile (12 saat arayla...