eski tişörtten oyuncak ayı yapalım

-
kullanmadığınız tişörtten oyuncak ayı  yapma
kullanmadığınız tişörtten oyuncak ayı yapma

Modası geçmiş ,kullanmadığınız tişörtlerden çocuğunuza oyuncak ayı yapabilirsiniz.Kalıbı ve yapılışı bütün aşamalarıyla burda

20 yorum gelmiş

  1. Asmunikal

    zaten linkde bu kadar kocaman anlatmıyor. küçük tişörtün kollarından dikiyorsunuz (ayının kolu) tişörtün etek kısmını da bacak gibi dikiyorsunuz (arasından ve altından) bi de kafa uydurdunuz mu bitiyor.

  2. kriizantem

    Hımmm ingilizce bilenin hali başka işte. Ben resimlere bakarak bişey çıkaramamıştım. Saol asmunikal, kolaymış yapması…

  3. Asmunikal

    2 tane elips çıkartıyor telle şeklini veriyor sonra (kafasını ve gövdesini) 1 yuvarlağın sağ sol kol ve alt 2 bacak olmak üzre uvuzları için kıvrım veriyor diğer yuvarlağı da kafa yapıyormuş… ama benim dediğim daha kolay :P

  4. boncuk hanim

    Aslında yukarıdaki resim hazır alınmış bi ayı bence. Asmunikal in anlattığı şekildeyse zaten bu kadar büyük ayı çıkmaz tişörtten. Bi de resime dikkatlice bakınca tişörtten de değil, bayaa paluştan olduğunu görüyorum ben. Ama tişörtle de denene bilir tabi. Bu kadar güzel olmasada, fikir olarak iyi.

  5. nazesen

    Evet arkadaşlar winnynin dediği gibi sweatshirtten olur.eski kışlık eşortman üstlerinden de yapabiliriz.Semyıl evet okullara bir kez de oyuncak göndermeye karar verdiğimizde deneyebiliriz.

  6. sesiber

    Bu kadar büyük bir ayı çıkması için NBA da oynayan XXXXXL basketçilerin fasilerinden yapılması gerek bence.

  7. Asmunikal

    yok zaten o resmin olduğu sayfada bu ayı t-shirtten değil yazıyor. Esprili bir dil kullanmaya çalışmış bunu projeye imza atan.

Bir Cevap Yazın