ESKİMİŞ ÇORAPLARI ATMAYIN BEBEK YAPIN

-
yerim seni bebeklerim
yerim seni bebeklerim

İşte benim yerim seni bebeklerim kermeste görücüye çıktı.Değişik örneklerini bloğumda görebilirsiniz.Arkadaşlar eskimiş çoraplarınızı atmayın bebek yapın.

yerim seni bebeklerim
yerim seni bebeklerim

47 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    Ayyyyy nazesen bunları gerçekten çok güzel yapıyor.yumuşacık pof pof harika şirin bebekler.yine ellerine sağlık nazesencim:))

  2. embir

    Canım çok güzeller, emeğine sağlık.Huzurlukedi kendi çalışmalarına link vermek zorunda değilsin. Başka bir yerden aldığımız çalışmalarda kaynak gösterme mecburiyeti (iyi ki de var, yoksa o malum sitelerden farkımız olmazdı) var canım.

  3. SaDeNem

    çok seker bebekler fakat linktede ayrıntılı anlatılıp gösterılmemış keşke yapılışı daha açık anlatılsaydı.. :(

  4. nazesen

    arkadaşlar bebeklerin diğer resimleri http://www.womanspace.blogcu.com da.ama yapılışını anlatmadım daha doğrusu fotoğraf makinemi tamire götürmem gerekiyor.Resimler flu çıkıyor.Fakat bende bu bebekleri 10 marifette görüp yaptım.Arama mototruna yerim seni bebekleri yazın.O sitede ayrıntılı yapılışları var.Bebekler çokda küçük değiller 15 cm falan var boyları.İnce çorap biraz pamuk ve oset çoraplardan yapılıyorlar.Güzel yorumlarınıza teşekkür ederim arkadaşlar.

  5. embir

    ay bende oset çorap diye birşey çıkmış o ne olaki dedim sonra anladım. Nazesencim senden rica etsek fotoğraf makinenen tamir olunca yapılış detaylarını fotoğraflandırabilir misin? Çok tatlılar tam ısırmalıklar.

  6. sesiber

    Ben yine yerim ama bunları. Çok tatlılar, fazla tatlılar hatta. Ellerine sağlık Nazesen.imzanı link haline getirsene, daha kolay olur bakmak isteyen için.

  7. nazesen

    Nasıl yapmam lazım Sesiber ben pek anlamıyorum bu işlerden ama imza kısmına linkimi koymuştum.Nalan anlattığında denedim ama tekrar kontrol edeyim.Söz arkadaşlar fotoğraf makinemi tamir edip detaylı vereceğim bebeklerin yapılışını

  8. Şirin şeylerden Nazesen bir tane hediye etti bana.Ama ne olur bir gün beraber yapalım.Bu arada 3 yazım geri dönmüş Nazesen…(((((

  9. fiamma1

    Çokk güzelmiş bunlar Sevgili Nazesen,makinan düzelmedi mi daha:) bende yapılışını bekleyenler kuyruğuna girdim:)

  10. nazesen
    kadınlar günü İsmek sergisi
    kadınlar günü İsmek sergisi

    Fiammacım bebekleri bir tv programında yapıp videoya çektirmeyi başarırsam bloğuma koyacağım.Buraya koyduğum zaman yayınlanacağından emin değilim.Gönderdiğimiz linkler kayboluyor .Amam şimdi gönderdiğim ve geliştirin denildiği için biraz sinirlendiğim yazılarımızı burdan sizlere sunuyor ve reddedilme sebebplerinide altlarına yazıyorum..Bu resmi gönderdim bu sergiyle ilgili diğer tabloların bloğumda olduğunu yazdım ve bloğumun linkini verdim.Cevap resim flu ve de geliştirilmesi gerekli oldu.

  11. nazesen
    Rölyef yalı
    Rölyef yalı

    Reddedilen diğer yazımSonunda bende 3 boyutlu yalımı bitirdim.Pertev yalısı ,Rumeli Hiarı yakınlarında gerçeği var yazdımBloğumun adresi yine verildi.Bunada link yok denildi

  12. nazesen
    mozaik tablo
    mozaik tablo

    ayrıca bu yalının daha net fotoğrafları bloğumda dedim.Şimdi bir diğeri yine İsmek Sergisinden mozaik Haremde kadınlar tablosu,ve diğer mozaik tabloların bloğumda olduğunu yine bildirdim.Geliştirin yazınızı denildi

  13. nazesen

    Bir diğeri keçe panomdu.Kermeste bir modelden esinlendim dedim

    keçe duvar süsü
    keçe duvar süsü

    ve yine bloğumun linkini ekledim balıklı ve yelkenli de bloğum da dedim.Yine link yok denildi.Sadece imzama bakılsa link gözükmekteydi

  14. nazesen

    Arkadaşlar diğer 8 yazıyı da yarın yayınlayacağım çünkü yarın rölyef kursum var.Arkası yarın.

  15. esinsel

    aşırı yoğunluktan kaynaklanan, bir reddedilme olduğunu düşünüyorum.ama yine de 12 adet red, çok sinir bozucu.bir yazı gönderdiğimizde, nasıl da sabırsızlıkla yayınlanmasını bekliyoruz.burası, kendimizi içtenlikle ifade edebildiğimiz, çok sevdiğimiz bir kasaba.ne çok şey paylaşıyoruz.bir daha ne sende, ne de bizlerde yaşanmamasını dilediğim bir talihsizlik nazesencim.hamiş:canım, nalanın yazısına yazdığımı, aynen kopyaladım,bir daha yazmak uzun sürmesin diye:))

  16. fiamma1

  17. nalana

    bakın ,editörlerimiz eskiden yazılarımıza yorum yazarlardı,yani yorumları bile okuyabilirlerdi.Şimdi bu yazılarımızın bile farkında değiller ki herhangi bir ses çıkmadı.sistemde de sıkıntı olabilir.zira hem kontrol ediyorum hem de iyice dikkatli davranıyorum bakıyorum link yok diye yazı geri geliyor.bir seferinde geri geldiği yazıda link çalışıyor.gözden mi kaçmış,bizde var orda mı yok oluyor bilmem.benim iki gündür yayımlanan yazılarımı yollayalı yalan olmasın 10 günü geçmiştir.daha da listede sıraya alınmıştır yazan bir çok yazı var.yani bu böyle.Daha farklı bir alternatif oluşturulursa oraya da yazarız.Maksat beraber olmak:)))

  18. SEMYIL

    Nazesencim yazıların çok güzelmiş.bunların linki yoktur zaten. sende nereden aldığını veyakendin yaptığını belirtmişsin. Otomotik yazılar kolaylık amabazende böyle talihsizliklere neden oluyor.geliştirin derken neyi kastediyor? bir de arka arkaya 12 yazıya olunca çok çok haklıısın. ama bırakıp gitmek olmamalı ve olmadığına dasevindim.:))Nalanın dediği gibi yazılar en az 10 gün bekliyor.arka arkaya aynı gün yazı yolladım. biri dün biride bu günyayınlandı. buna bir şey demiyorum.5 tane yollasam diğer 1 tane yazı yollayan arkadaşıma haksızlık olur diyorum.benimkilerin hepsini birden yayınlarlarsa.Ama bazı üyelerin yazılarının aynı günde 1-2 tanesini birden görüncede şaşırıyorum. ses çıkarmadıkça da fark etmediğimizi sanıyorlar diye düşünmekten kendimi alamıyorum.bununla ilgili yazı gönderdim. tek bir cümle “şikayetinizi aldık teşekkür ederiz” ama ben şikayetten çok öneride bulunmuştum yazımda. böyle otomatik cevap alıncada yazımın dikkate alınmadığına inanıyorum.inşallah yanılırız. yeni alternatifler oluşur nalanın dediği gibi.serzenişlerim olsa da iyi niyetimi, ve olumlu düşüncelerimi asla yitirmiyorum. her şeye rağmen burada olmaktan ve buradaki arkadaşlarımdan /arkadaşlıklarımdan çoooook mutluyum.yinede sizleri tanıma imkanlarını bize sağladığı için “pilli grubuna” teşekkür ederken,beni huzursuz eden aksaklıkları da yine onlarla paylaşırım.her ne kadar otomatik cevapla karşılaşacağımı bilsemde :))) :))))Maksat , beraber olmak ve sorunları paylaşıp tatlılıkla halletmek :)))

  19. nazesen

    Canım arkadaşlarım önce Nalanın da dediği gibi siteden şu yazılara bir yorum gelmedi.En azından bu konu üzerimde çalışıyoruz link programında bir hata var diyebilirlerdi.Fiammacım yalı resmim bloğumda çok daha net.sadece bu resimde haklı olabilirler diyorum.Esinselcim şu anda sitede en çok hoşuma giden şey siz arkadaşlarımla birlikte olmak.Nalan,Semyıl,Fiamma,Esinsel ve tüm arkadaşlarım iyiki varsınız.Öpüldünüz.

  20. fiamma1

    Saaat kaçtaaaa???? :(((( ,yok olmadı :=(((( ,yok bu da olmadı:===(((Gerekli malzemeyi soyle de sekerim belki arkadaşlar seyrederken bir taraftan da yapmak isterler , ben evde seyredecek olsam öyle yapardım.Yanıma yine malzeme alayım mola verdiğim yerde yaparımmmmmm. Hadi soyle bana neler alayım yanıma?????

  21. asyayaren

    nazasen ablam çok cici olmuş bu bebekler… bende eskimiş çoraplarımı ince ince kesip birbirine ekleyip yumak halinde biriktiriyorum … bunlarla yapılan birkeç çalışmalar vardı onlardan uygulamayı düşünüyordum ki bu ii oldu… çoktan beri biliyorum bunu aslındada seninkiler ayrı bir cici olmuşlar elllerine sağlık

  22. asyayaren

    bunlarda benim birgün yaparda lazım olsun diye fikrlik kaydettiğim çoraptan bebekler. şu an hangi siteden aldım bilmiyorum ama belki fikir olur….

  23. dolunay82

    nazesen bende yeni gördüm bebeklerini.ne şirinler.ellerine sağlık.asyayaren gönderdiğin resimlerde çok güzel açıklamış.sende sağol.bu arada eskiçorapları yumak yapıyorum demişsin ne yapacaksın onlardan.merak ettimde.

  24. ufudik

    Nazesen bunlar ne sevimliler böyle, ellerine sağlık. Asyayaren sana da çok teşekkürler. Ben kaçırmışım bu yazıyı diyordum. Fotoğrafların çok iyi oldu. Denemek lazım.

  25. fiamma1

    Çook guzeller Nazesencigim:))) insan corabı kacmasa da kacırası geliyor:))) Sevgili Asyayaren senin de paylaşımına teşekkur ederim corabı kacırdıgımızda elimizde kaynak var artık:) deneyen olursa burada yayınlasın deneyimini lutfen.

Bir Cevap Yazın

Yastık şekilde bez oyuncaklar

| | 1 Yorum

Kişiye özel bez bebek

| | 0 Yorum

Pamuklu kumaştan bez bebek

| | 1 Yorum

Kırmızı kıyafetli tilda bez bebek

| | 0 Yorum

Siyah saten etekli bez bebek

| | 0 Yorum

Bez bebek kızlar

| | 0 Yorum

Fuşya tütülü bez bebek

| | 0 Yorum

Bez canavar oyuncak

| | 0 Yorum

Bez bebek – 48 cm

| | 0 Yorum

Peluş Angry Birds oyuncakları

| | 0 Yorum

El yapımı yöresel bebekler

| | 0 Yorum

Sevimli bez bebek modelleri

| | 0 Yorum

El yapımı peluş oyuncak bebekler

| | 1 Yorum

Kumaş oyuncaklar – Küstüm bebek

| | 0 Yorum