Eskitmeli ahşap mutfak duvar panosu

-

ahsap-boyama-eskitmeli-mutfak-panosu-3

ahsap-boyama-eskitmeli-mutfak-panosu-1

ahsap-boyama-eskitmeli-mutfak-panosu-2

6 yorum gelmiş

  1. rujbutik

    harika bir çalışma olmuş.ellerinize sağlık.doku tarağını çok merak ediyorum ilk fırsatta denemek istiyorum .zemini ne renge boyadınız acaba.yada sadece keten renginimi kullandınız.

  2. ssselen

    Teşekkürler rujbutik:)Normalde zemin bir renge boyanır,kuruyunca zemin rengine uygun1 ton açık veya koyu tonda boyanıp kurumadan doku taragı ile ağaç görünümü verilir.Ama ben daha doğal bir doku olsun diye kontrplak zeminini boyamadan keten rengi sürüp doku taragı çalışması yaptım.Belli belirsiz doğal bir ağaç dokusu oldu.Krem tonlarında yağlıboyayı bezle dokunun üstüne yayarak sürdüm.Böylece doku belirginleşti.En son da kenarlarına kahverengi yağlıboyayı sürüp eskitme yaptım.Yani 2 kat yapmak şart değil,ahşaba uygun renkle tek kat doku çalışması yapılabilir.

  3. ssselen

    Teşekkürler rujbutik:)Normalde zemin bir renge boyanır,kuruyunca zemin rengine uygun1 ton açık veya koyu tonda boyanıp kurumadan doku taragı ile ağaç görünümü verilir.Ama ben daha doğal bir doku olsun diye kontrplak zeminini boyamadan keten rengi sürüp doku taragı çalışması yaptım.Belli belirsiz doğal bir ağaç dokusu oldu.Krem tonlarında yağlıboyayı bezle dokunun üstüne yayarak sürdüm.Böylece doku belirginleşti.En son da kenarlarına kahverengi yağlıboyayı sürüp eskitme yaptım.

  4. rujbutik

    çok teşekkürler çok faydalı oldu benim için. koyu zemini bu renge getirmek istiyorum mobilya boyamayı düşünüyorum da.zemini boyamadan bu rengi elde edemem .bir kaç boya denemesi yaptıktan sonra asıl mobilyayı boyasam daha iyi olacak sanırım.bu arada blogunuza göz attım kıl testere ile harikalar yaratmışsınız .kıl testere kullanımı anlatan bir yazı yazabilirseniz nasıl mutlu olurum anlatamam:)

  5. ssselen

    Teşekkürler çok sağolun rujbutik ve ozlemcavdar.Yakın bir zamanda blogumda böyle bir yazı yazarım.Size de mobilya yenilemede kolaylıklar dilerim..

Bir Cevap Yazın

Ahşap boyama posta kutusu modelleri

| | 0 Yorum

Ahşap boyama ürünler – Çisem Hobi

| | 0 Yorum

Mix media canvas tablo yapımı

| | 0 Yorum

Teneke kutu boyama ve dekupaj yapımı

| | 2 Yorum

Doku çalışmalı ahşap boyama ekmeklik

| | 0 Yorum

Dekupaj ve boyamalı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Ahşap simitçi sehpası boyama ve dekupaj

| | 0 Yorum

Ahşap çanta dergilik yapımı

| | 0 Yorum