Eskitmeli ahşap tepsi

-

eskitmeli-ahsap-tepsi-modelleri-2
Merhaba, ahşap boyama deyince aklıma tepsi boyama geliyor çoğu zaman, tepsilerin içine de en güzel Stefania Ferri resimleri yakışıyor sanki. Böyle çay kupaları, vazolar, metal saksılar içinde güller, çiçekler.. Renkler soft ve rahatlatıcı.. İnsanın çay saati bile ayrı keyif olur sanki.. İşte ben de bu resimlerden birini kullanarak tepsi yaptım, yapılış aşamalarını fotoğraflamayı unuttuğumdan bitmişini sizlerle paylaşabiliyorum ancak. Bu tepsimi de patronumun eşine hediye ettim, kendisi ikram etmeyi pek severmiş, tepsiyi çok beğenmiş :)

Daha başka başka işler görmek için bloguma beklerim.

eskitmeli-ahsap-tepsi-modelleri

eskitmeli-ahsap-tepsi-modelleri-

3 yorum gelmiş

  1. gulcanakyazi

    Çok teşekkür ederim :) takibinizi gördüm şimdi.. yaptıkça paylaşmaya çalışıyorum ama fotoğrafları hazırlamak bile bir iş. Haftaya ameliyat olacağım inşallah ameliyattan sonra devam edeceğim paylaşımlara.

  2. Hobbycart

    Şimdiden çok geçmiş olsun.Ve dilerim sağlıkla alakalı başka hiçbir sorununuz kalmaz.
    Tek sorununuz ‘boyam azalmış’ olsun :)
    Sağlıcakla kalın…

Bir Cevap Yazın

gulcanakyazi

Meraklı, herşeye hevesli, "çocukta yaparım kariyerde" modunda, o da olmazsa hobilerim var diyen biriyim. Örerim, boyarım, tasarlarım.. yaparım da yaparım, tabi kendimce.. hobilerim arttıkça daha çok paylaşma isteği doğdu içimde. bu yüzden buradayım, paylaşalım güzelleşelim :) Sevgiler..

Eskitme vintage dikiş kutusu

| | 0 Yorum

Eskitme ahşap tepsi

| | 0 Yorum

Yağlı boya eskitme nasıl yapılır

| | 2 Yorum

Eskitme yeşil tepsi

| | 1 Yorum

Eskitme Kuran-ı Kerim kutusu

| | 0 Yorum

Yağlı boya eskitme takı kutusu

| | 3 Yorum

Eskitme kutu

| | 5 Yorum

Vintage görünümlü defter

| | 2 Yorum

Eskitme ile komodin yenileme

| | 5 Yorum