Etamin kitap ayracı ve panolar…

-
Saksı çiçekler
Saksı çiçekler

Yaptığım son etaminler bunlar … gayet zevkli bir iş etamin tekniği..

Kitap ayracı
Kitap ayracı
Kontes
Kontes

11 yorum gelmiş

  1. Noblesse

    Lise yıllarında, tatilde, etamin işlerdim.Son zamanlarda iştahım yine kabarmaya başladı, hele yaptıklarınızı görünce.Ellerinize sağlık.

  2. jemand

    sesiber çok sağol kendimce yaptım bişeyler…:)noblesse zamanın olursa mutlaka yap hele küçük modeller çabucak da bitiyo çok zevkli..neduk teşekkürler mümkün olduğunca basit modelller seçiyorum yapması kolay zman da almıo..esinsel gerçekten çok farklı teşekkürlerkondora özel:) şablonunu bulabilsem saksılının şablonunu da koyucaktım bir dergide ama hangisinde… kondor kedinin mor ipi yetmedi çok az bir blümü kaldı yarım işlerin yanına koydum hemen fotoğrafladım kusura bakma ütüsüz çabucak bir çekim.. etamin seccade etamini gibi olduğundan okadar da güzel olmadı..kitap ayracını kondor sana bahsettiğim aida dene kumaştan yaptım çok farklı dokusu işlemesi..asyayaren çok teşekkürler yap sen de paylaş:)

  3. kondor

    aida dene kumaştan yaptım çok farklı dokusu işlemesi

    JEMAND ayracı yakından bir fotolayabilirmisin ne göreceksem artık merak geldi sen öyle yazınca. ben yaptığımı bitirdim ama yenik pehlivan olarak güreşe doymadım ki kenarları içinde su gibi birşeyler işelemeye karar verdim. Model bakınıyorum.Yalnız kedi çok modern çizgilerle özgün durmuşç

  4. eline saglık.Lisedeyken tatillerde annem banada isletirdi.O zamanlarda hoslanmazdım.Sizinkileri görünce yeniden islemek istedi canım.

  5. sesiber

    eline saglık.Lisedeyken tatillerde annem banada isletirdi.O zamanlarda hoslanmazdım.Sizinkileri görünce yeniden islemek istedi canım.

    Hülya yoksa biz kuzen miyiz hatta kardeş miyiz. Kader arkadaşım.Ama şimdi kendiliğimden istiyorum işlemek. Demek ki neymiş, zorla güzellik olmazmış.

Bir Cevap Yazın