Etamin Pano yapımı – doğum panoları

-

Etamin pano yapımı aslında oldukça keyifli bir iş, ama birazcık matematik gerektiriyor :) Öncelikle etamin panonuza uygun şablonlar (görseller ve harfler) bulmalı ve bunları kareli bir deftere işlenecek şekilde oluşturmalısınız. Örneğin doğum panosu yapacaksanız çocuğun adı, kilo, boy vs uygun şekilde yazarak hazırlamalı, taslak oluşturmalısınız. Şablonlar için pinterest’ten faydalanabilirsiniz.
Ardından kanaviçe panonuz kasnak mı yoksa çerçeveli mi olacak, ona karar vermelisiniz. Ben daha kullanışlı bulduğum için genelde çerçeve kullanmayı tercih ediyorum. Buna karar verdikten sonra etamininizi çerçeveden biraz büyük boyutta kesmeli ve yine çerçeveyi ölçü alarak çalışacağınız alanı belirlemelisiniz.
Bunu tekstil kalemiyle çizebilir, tekstil kaleminiz yoksa iple teğelleyebilirsiniz.
Ardından hangi modeli işleyecekseniz yerleşim planı yapmalı ve etaminin deliklerini sayarak (ben henüz daha kolay bi yol bulamadım : )) şablonunuzu işlemelisiniz. İşlemeniz bittikten sonra etamin panonuzu tersten ütüleyerek çerçevesine yerleştirebilirsiniz. Çarpı işi pano yapımı konusunda benim anlatacaklarım bu kadar :) Benim yaptığım etamin panolara bir göz atmak ve satın almak isterseniz de 10marifet profilimden ya da instagram sayfamdan bana ulaşabilirsiniz ;) Sevgiler.

Bir Cevap Yazın