Etamin üstü kanaviçe hayaller – hayalguncesi

-

harika-etamin-kanavice-islemeler-5

Kanaviçe ne kadar geniş bir çalışma alanı sunuyor insana… İstediğini işle; minicik, rengarenk çarpılarla neler neler yapabilirsin! İşlemeyi sevenler için kanaviçe, sonsuz renk seçeneği ve birbirinden güzel modeller ortaya çıkarma imkanı ile, nakış seven herkese ilham veren bir el işi metodu. İster aklınızdan, ister önünüze internet ve dergiler ile serilen uçsuz bucaksız örnek diyarından seçeceğiniz modeller ile harika işler ortaya çıkarabilirsiniz. Marifetli arkadaşımız hayalguncesi, etamini belli ki çok seviyor; ortaya çıkardığı bu çok güzel panoları bir de enfes bir biçimde fotoğraflaması bundan olsa gerek. Bu çok naif sallanan tahta atın, bir bebek odasının duvarını süsleyeceğini hayal ettik. Çiçeklerle süslenmiş bir salıncakta sallanan uzun saçlı kız panosu, zarif bir genç kızın odasında ya da aydınlık bir oturma odasındaki piyanonun karşısındaki duvarda yerini alabilir… Narin güllerle bezeli etamin pano, ağaç dallarına bakan şanslı bir yatak odasının beyaz duvarlarına çok yakışır. Birbirinden renkli cupcake motifleri ile parlayan işleme, tabii ki yeni açılmış minik bir pastanenin duvarında yerini bulacaktır. Bunlar bizim kurgumuz tabii; kim bilir hangi zevkli nakış severlerin gözünün önündeler şimdi… Her ne olursa olsun, bulundukları yere güzellik katacakları kesin.

Bu harika etamin işlemelerin daha fazlasını görmek için, bu hesabı takibe alın deriz: Instagram – hayalguncesi

harika-etamin-kanavice-islemeler-3 harika-etamin-kanavice-islemeler-1 harika-etamin-kanavice-islemeler-10  harika-etamin-kanavice-islemeler-8 harika-etamin-kanavice-islemeler-7 harika-etamin-kanavice-islemeler-6  harika-etamin-kanavice-islemeler-2 harika-etamin-kanavice-islemeler

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
shane

Kış temalı etamin işleme pano yapımı

| | 5 Yorum