Etamin yenidoğan panosu

-

etamin-pano-duvar-susleri
Etamin yenidoğan panosu Miray bebek için hazırlandı. İnstagram sayfamda düzenlemiş olduğum çekilişe çok istekli bir anne katılmıştı. Eşi askerdeydi ve özlemle gelmesini bekliyordu. Yeni taşınacağı evine kızı için bir oda hazırlamış ve çekiliş sonucunda kazanan isim olarak bu panonun Miray’ın odasında yer almasını istiyordu. Anne kız çok nasipliydiler. Tasarladığım panolar arasından en çabuk biteni en yüz güldüreni onların oldu. Kanaviçe pano modellerine instagram hesabımdan bakabilirsiniz.

  Üretmeyi seven, el emeğine önem veren sanat severlere candan bir Merhaba. Sanat severler diyorum çünkü icra ettiğimiz bu hobiler içlerinde kocaman bir dünyayı barındırıyor. Renklerin büyüsü, desenlerin ihtişamı ve üretmenin vermiş olduğu bu haz beni ve tüm el emeği severleri her geçen gün daha da çok kendisine çekiyor. Aslen Bilişim Teknolojileri Öğretmeniyim, mesleğim gereği sanal alem hayatımın her noktasında yer alıyor. İllustrator programı ile yapmış olduğum tasarımlar bana üretmenin mutluluğunu yaşatırken hep bir şeylerin eksik kaldığını farkediyordum. Derken bir gün hediye gelen kanaviçe bir pano aracılığı ile bu hobiye merakım gittikçe artmaya başladı. Artık her gün her boş saatte yerli ve yabancı internet kanallarında uzun soluklu araştırmalar yapmaya başladım. Kendi kendime öğrenip geliştirdiğim bu hobiyi hem mesleğimdeki tasarımlarla hem de etamin kumaşları ile birleştirmeye karar verdim. Evlenen, Doğum Yapan, ev hediyesi götürmek istediğim arkadaşlarıma klasik hediyeler dışında onlara özel Mutluluk Panoları tasarlayarak hediye ettim. Ürün portfolyom genişleyip İnstagram paylaşımlarımdan güzel dönüşler gelince Sonuç ; 'Mutluluk Panoları'ndan bir Dünya kurdum kendime. Bu gitgide genişleyen dünyama sizleri de davet ediyor Sevgili 10marifet Yöneticilerine beni sizlerle buluşturduğu için teşekkür ediyorum…

2 yorum gelmiş

  1. shane

    harika bir iş ile aramıza hoş geldiniz. güzel çalışmalarınıza başka örnekler de bekliyoruz. profil sayfanızdaki tepe resmi kısmına da güzel bir çalışma koyacağınızdan şüphemiz yok :)

  2. Sevgili ‘shane’ hoşbuldum :) elimde örneklerim mevcut sırasıyla paylaşımlarımı yapacağım. Kapak kısmına da istenilen ölçülerde görsel ayarladığım takdirde resim yerleştireceğim. Değerlendirmeniz için teşekkür ediyorum. Eğer diğer çalışmalarımı da görmek isterseniz instagram sayfamı @sumsumce_etamin inceleyebilirsiniz. Sevgiler..

Bir Cevap Yazın