Perşembe, Aralık 8, 2016

Ev Dekorasyonu

15
benim cicilerim
benim cicilerim

Mumluk yapmak için elimde tuttuğum mika kabı,önce deri ile kaplamak istedim,sonrasında ani bir karar değişikliği ile birden elimde kınnap mı deniyordu,herneyse o ipi aldım elime ve bir yandan tutkallayıp bir yandan yapıştırmaya başladım,epey uğraştım sıkıldım ama sanırım değdi.

Malzemeler
Malzemeler
sar sar bitmiyor
sar sar bitmiyor

Çiçekçiden aldığım köpüğü içine uygun olarak kestim ve evde kullanmadığım yapma çiçeğin dibindeki kuru yapraklara benzer nesneleri köpük görünmesin diye üzerine serptim,en son olarak ta yine çiçekçiden aldığım sade çıtır çiçeği,köpüğe batırdım,işte bu kadar,ha unutmadan yanına eşlik eden vazoyu 5 TL ye almıştım rengi gri ve maviydi,ben altın sarısı ahşap boyasıyla boyayıp bir güzel imajını değiştirdim arkadaş oldular birbirlerine…

15 YORUMLAR

  1. kınnap çok güzel bi doku veriyor,ben de çok seviyor ve sık sık kullanıyorum..sizin minik vazoya da çok yakışmış. ellerinize sağlık

  2. çok dekoratif olmuş..ellerinize sağlık iyi günlerde kullanın…meğer bu ip ne çok işe yararmış…hemen edinmeli…

  3. Çok güzel olmuş, hem de çok, ne güzel değerlendirmişsin.Yalnız o yanındaki yaldızlı şeyi anlayamadım, cehaletimi bağışla, ama o nedir??

  4. Nihayet döndü aheng, özletmiştin kendini. Bende yapmıştım ip sararak bir mini vazo, akşam göndereyim bende , görünce aklıam geldi. Çok güzel olmuş vazon, ellerine sağlık canım. Vazonun yanındaki sarı şeyi bende anlamadım, o neki:)))

  5. Sergun’cum çok teşekkür ederim,katılıyorum sana, bu ipten bulundururum sürekli, hobim geldikçe elimin altındadır hep:)Acemihobici çok teşekür ederim.Nisosum teşekkür ederim canım,kesinlikle bulundur derim,çok yerde kullanılabiliyor.Banuca estağfurullah öyle demeyin nolur,vazo diye satıyorlardı,çiçekçi içine yapma çiçeklerden tanzim edip o şekilde satıyor,ben çiçek koymayı tercih etmedim,boş bir dekor olarak kullandım sadece,yorumun için de teşekkürler…Sudeduru teşekkür ederim canım.Belgin41 çok teşekkür ederim yorumunuz için.kriizantemim teşekkür ederim canım,ekle tabii görelim bizde,ne güzeldir o şimdi,bu ip değişik bir hava katıyor herşeye,ayrıca yukarıda da belirttiğim gibi o sarı nesne:) bir vazo ama ben çiçeksiz kullanıyorum.Yağmur Damlası teşekkür ederim canım,bu ipi yapı marketlerin tümünde bulabilirsin(koçtaş,bauhaus,praktiker…) yumak halinde satılıyor,5.5 -6 TL. civarında.

  6. süper olmuş ben bir ara bu ipten diye bir ip aldım kalın felaket bundan falan olmuyor:( onun adı neydi acaba kınnap diye sattılar:(Acaba bu sicim ipi diye de anılan mı, birde jüt diye bişi vardı. Hangisi hangisi yahu?Tekrar yazıyorum çok güzel, emeğine sağlık. Geri dönüşüm budur. Ama en güzel geri dönüşüme az sonra yorum yazıcam. Kayınvalidenin röntgen filminden yaptığına

  7. Embirim teşekkür ederim canım,jütte olabilir ambalajının üstünde birşey yazmıyordu,koçtaşta zincirlerin iplerin olduğu yerden almıştım,yumak halinde satılıyor,o güzel keçe çalışmalarının üzerinde de kullanabilirsin bu ipi.Hemmen gidiyorum yorumunu okumaya;)