Pazartesi, Aralık 5, 2016
Ev Yapımı Parmak Kaykayı

21 YORUMLAR

  1. İlk yorum bendennnn…az önce kaplama kısmını tamamladım.PİŞİRİP TEKERLEKLERİNİ EKLİYCEM.çOK TEŞEKKÜRLERRRRR…Harika bir fikir.

  2. Gayet güzel yapıştı. Hafif bir yumuşaklık var ama o da orjinal kaykayın yüzeyini andırdığından hoşuma bile gitti.Sen pişir bakalım, bişey olmazsa ben de denerim artık:))

  3. şekerciğim ya yorum yazıyorum siliniyor bu sıralar hep oluyor bu.. :(çok güzel olmuş…süper bir eser çıkarmışsın..harikasın…batuş güle güle oynasınn…

  4. celebi74 diyor ki;şekerciğim ya yorum yazıyorum siliniyor bu sıralar hep oluyor bu.. :(

    dün banada oldu bikaçkez kim siliyo ne oluyo derken sonradan bir baktım yorum eynı yerinde duruyorbizimgibiler harika bir uygulma olmuş fikrine sağlık canım

  5. ds handmade, sevimli hayat, adadenizi çok teşekkürler arkadaşlar. Beğenmenize sevindim.Oğlum parmak kaykayından istiyordu. Fikir böyle çıktı ortaya. Ben yaparım dediğimde “yap ta görelim” dedi hatta. Orjinaline bu kadar benzeyeceğini o bile tahmin edemedi:)

  6. çok şeker…yanlış olmasın bir video kanalında discoda dans eden kaykay yapan gitar çalan parmaklar yapmışlar..nasıl gülerek izlemiştim…2 parmağa bir sürü karakter verip çok komik video yapmışlardı….o geldi aklıma…eline fikrine sağlık :))

  7. Kay kay hep yapmak istediğim bir şey olarak içimde uktedir. Büyüdük ya, bedenim değil parmaklarım kaysın bari.İçimde uyuyan kay kay yılanını uyandırdığı için bizimgibiler’ime sonsuz teşekkürler :P

  8. Yamali bohca, çok teşekkürler.aydin gelini, o bahsettiğin videoyu seyretmedim herhalde hatırlayamadım. Oğlum da uzun zamandır istiyordu bundan ama son zamanlarda Alpella reklamlarını çok beğendi o yüzden alevlendi bu kaykay isteği.