Ev Yapımı Parmak Kaykayı

-

Kaykayımızın tahtası için strafor tabak ve üzerini kaplamak için fimo, tekerlekleri için ise küçük arabalardan kullandık.Ayrıntıları merak edenleri beklerim:)

21 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    İlk yorum bendennnn…az önce kaplama kısmını tamamladım.PİŞİRİP TEKERLEKLERİNİ EKLİYCEM.çOK TEŞEKKÜRLERRRRR…Harika bir fikir.

  2. bizimgibiler

    Gayet güzel yapıştı. Hafif bir yumuşaklık var ama o da orjinal kaykayın yüzeyini andırdığından hoşuma bile gitti.Sen pişir bakalım, bişey olmazsa ben de denerim artık:))

  3. celebi74

    şekerciğim ya yorum yazıyorum siliniyor bu sıralar hep oluyor bu.. :(çok güzel olmuş…süper bir eser çıkarmışsın..harikasın…batuş güle güle oynasınn…

  4. sevimli hayat

    celebi74 diyor ki;şekerciğim ya yorum yazıyorum siliniyor bu sıralar hep oluyor bu.. :(

    dün banada oldu bikaçkez kim siliyo ne oluyo derken sonradan bir baktım yorum eynı yerinde duruyorbizimgibiler harika bir uygulma olmuş fikrine sağlık canım

  5. bizimgibiler

    ds handmade, sevimli hayat, adadenizi çok teşekkürler arkadaşlar. Beğenmenize sevindim.Oğlum parmak kaykayından istiyordu. Fikir böyle çıktı ortaya. Ben yaparım dediğimde “yap ta görelim” dedi hatta. Orjinaline bu kadar benzeyeceğini o bile tahmin edemedi:)

  6. aydin gelini

    çok şeker…yanlış olmasın bir video kanalında discoda dans eden kaykay yapan gitar çalan parmaklar yapmışlar..nasıl gülerek izlemiştim…2 parmağa bir sürü karakter verip çok komik video yapmışlardı….o geldi aklıma…eline fikrine sağlık :))

  7. gulenbayan

    Kay kay hep yapmak istediğim bir şey olarak içimde uktedir. Büyüdük ya, bedenim değil parmaklarım kaysın bari.İçimde uyuyan kay kay yılanını uyandırdığı için bizimgibiler’ime sonsuz teşekkürler :P

  8. bizimgibiler

    Yamali bohca, çok teşekkürler.aydin gelini, o bahsettiğin videoyu seyretmedim herhalde hatırlayamadım. Oğlum da uzun zamandır istiyordu bundan ama son zamanlarda Alpella reklamlarını çok beğendi o yüzden alevlendi bu kaykay isteği.

Bir Cevap Yazın