4 yorum gelmiş

  1. SaDeNem

    VALLA COK OLMUŞ YAPTIKLARINIZ COK ILGINÇ BIR İŞ BEN ILKKEZ SIZDE DUYDUM VALLA. TEBRIK EDIYORUM SIZI BUARADA PEPEE COK ŞİRİN OLMUŞ 2YASINDAKI KIZIM BAYILIYOR PEPEYE. NASIL YAPILDIGINI ANLATIRSANIZ COK SEVINIRIM
    SEVGİLER

  2. SaDeNem

    ŞUAN YOUTUBEDEN YAPILANLARI IZLEDIM HELAL OLSUN SIZE YAPIMI BAYA UGRASTIRICI BIR İŞ AMA SONUÇLARI SÜPER SİZİN BEBEKLERDE COK GUZEL OLMUŞ ELINIZE SAĞLIK.
    VE SIZE BIRSEY SORMAK ISTIYORUM BEBEKLERIN KAFALARINI YAPTIKLARI YUVARLAK APARATTA SATILIYORMU KIRTASIYELERDE VE FİYATLARI NASIL BU BUTUN MALZEMELERIN..

    TEŞEKKÜRLER

  3. rengarenktatlar

    Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Bende yeni tanıştım aslında evayla. Bloglarda görüp sonra videlar izlemeye başladım. Yapabilir miyim diye başladım, gidiyor bakalım. Evaları kırtasiyelerden alabilirsiniz. Tek tek satıldığı gibi 10′ lu paketler halinde de satılıyor. Eva sünger diye alıyorum ben. Bebeklerin kafalarında ve ayaklarının içinde strafor toplardan var. Onların üzerini kaplıyorum. Yine strafor topları da bazı kırtasiyeler ve Özdilek in kırtasiye kısmından alıyorum.Pahalı malzemeler değil. Örneğin son aldığım evalar 10 lu pakette 6.50 liraydı. Bir de silikonla güzel yapışıyor. Onun için de bir silikon tabancası aldım. Benim de 2 yaşında oğlum var Pepee yi çok sevdiği için ona yapmıştım. Diğer bebeklerin yapımları için faydalandığım linkleri bloğumda yayınladım. . Yine merak ettiğiniz birşey olursa seve seve yardımcı olurum.

  4. SaDeNem

    YARDIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM EN KISA ZAMANDA BENDE DENEMEK ISTIYORUM.. COK HOŞUMA GITTI..
    KOLAY GELSIN SIZE GÜZEL GÜZEL BEBEKLERINIZI BEKLIYORUM:)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum