Evadan denizci temalı bebek kapı süsü

-

evadan-denizci-erkek-bebek-kapi-susu-modelleri
Evadan denizci temalı bebek kapı süsü. Merhaba sevgili 10marifet takipçileri. Sizlerle Deniz bebek için eva süngerinden yapmış olduğum denizci temalı kapı süsü modelini paylaşmak istedim. Öncelikle internetten araştırdığım resimlerden tek tek kalıplarını çıkarıp evanın üzerine çizerek kestim. Yüz detaylarını ise akrilik boya kullanarak tamamladım. Harf kalıplarını da kendim çıkarıp hepsini silikonla yapıştırdım. Arkasına hem çift taraflı bant hem de askı aparatı ekledim. İsteğe göre duvar süsü veya kapı süsü olarak kullanılabilir. Ebatları ise 27*32’dir. Kişiye özel kapı süsü tasarlamaktan çok zevk alıyorum. Umarım ürünlerim sizlerin de beğenisini kazanır. Bana facebook  sayfamdan ulaşabilirsiniz. 

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Merhaba, sevgili 10marifet takipçileri ben Esra. Bir kız çocuk annesi ev hanımıyım. Ev işlerinden arta kalan vakitlerimde ne yapabilirim diye düşünürken kendimi eva süngeriyle uğraşırken buldum. Çok severek yaptığım ürünlerimi umarım beğenirsiniz. Ayrıca beni sizlerle buluşturduğu için 10marifet ailesine çok teşekkür ederim.  

Keçe bahar kuşları bebek kapı süsü

| | 1 Yorum