Evde granit boya yapımı

-
Banyo için Granit Çalışmasıyla yapılmış bir ibrik takımı. Graniti hazır almayıp evde yapmak da çalışmanın en iyi tarafı.

Evde granit boya yapımı nasıl olur? Boyama tarzı bir hobiniz varsa hepinizin evinde kurumaya yüz tutmuş boyaları vardır. Ben bu tarz miladı dolmuş boyaları naylon torbaların üstüne kalın bir kat sürüyorum. Hatta çok kurumaya yüz tutmuşsa bıçakla yapıyorum bu sürme işlemini. En az 24 saat bekledikten sonra naylon torba üstündeki boyayı kaplara ufalayıp, uygulamak istediğim yüzey üstüne herhangi bir tutkalı bol miktarda sürüp boya parçalarını yapıştırıyorum. Biliyorsunuz ki bu çalışmanın hazırı granit boya adı altında piyasada satılıyor. Fakat bu yöntemle hem daha ucuza mal oluyor hem de zevkinize göre renkleri harmanlayabiliyorsunuz. Son aşamada üstüne serpilen biraz pul görünümü oldukça şıklaştırıyor. Üst yüzeyde ben folk-art çalışması yaptım ama peçeteyle de hoş sonuçlar çıkıyor.

12 yorum gelmiş

  1. canbug

    bu tip metal ibriklerde çok güzel oluyor. yaptığınız çalışma maliyeti ucuz, şık ve gösterişli olmuş.

  2. kondor

  3. Daha yakın çekimi yarın yollarım..Yapacak arkadaşlara bir hatırlatma boyayı torba üzerine ince sürmeyin..

Bir Cevap Yazın

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Eski (vintage) telefon nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

İskelet Jack-porselen boyama bardak yapımı

| | 0 Yorum

Porselen fincan üzerine dekupaj

| | 0 Yorum

Porselen nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Kedili mug – porselen fincan nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Galvanize pas dokusu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekoratif ahşap bahçe panosu

| | 6 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Eski çerçeveleri yenileyelim

| | 0 Yorum