Evde granit boya yapımı

-
Banyo için Granit Çalışmasıyla yapılmış bir ibrik takımı. Graniti hazır almayıp evde yapmak da çalışmanın en iyi tarafı.

Evde granit boya yapımı nasıl olur? Boyama tarzı bir hobiniz varsa hepinizin evinde kurumaya yüz tutmuş boyaları vardır. Ben bu tarz miladı dolmuş boyaları naylon torbaların üstüne kalın bir kat sürüyorum. Hatta çok kurumaya yüz tutmuşsa bıçakla yapıyorum bu sürme işlemini. En az 24 saat bekledikten sonra naylon torba üstündeki boyayı kaplara ufalayıp, uygulamak istediğim yüzey üstüne herhangi bir tutkalı bol miktarda sürüp boya parçalarını yapıştırıyorum. Biliyorsunuz ki bu çalışmanın hazırı granit boya adı altında piyasada satılıyor. Fakat bu yöntemle hem daha ucuza mal oluyor hem de zevkinize göre renkleri harmanlayabiliyorsunuz. Son aşamada üstüne serpilen biraz pul görünümü oldukça şıklaştırıyor. Üst yüzeyde ben folk-art çalışması yaptım ama peçeteyle de hoş sonuçlar çıkıyor.

12 yorum gelmiş

  1. canbug

    bu tip metal ibriklerde çok güzel oluyor. yaptığınız çalışma maliyeti ucuz, şık ve gösterişli olmuş.

  2. kondor

    elimizdekileri değerlendirme üzerine çalışmalar hep fovarimdir tebrik ederim çok yararlı oldu benim için mümkün olursa yapışlışından kopya çekebilmek için daha yakın çekim yollayabilirseniz sevinirim…

  3. Daha yakın çekimi yarın yollarım..Yapacak arkadaşlara bir hatırlatma boyayı torba üzerine ince sürmeyin..

Bir Cevap Yazın