EVİMDEKİ YENİLİK

-

Uzun zamandır kullandığım koltuklarımda küçük bir farklılık olsun istedim.Desenli kumaş alıp minder kısımlarına kılıf diktim.Alt kısımlarına lastik geçirdim kaymasın diye.20 liralık bir maliyetle farklı bir görüntü oldu.Yaşadığım alanda yenilik istiyorum diyenler içinde paylaştım:))

20 yorum gelmiş

  1. Daliya

    Çok değişik ve güzel olmuş. Bir türlü son şekli ve şemali veremediğim koltuklarım geldi aklıma. Resimlerini paylaştığınız için teşekkür ederim. Bende çiçekli yastık dikmiştim en son koltuklarıma. Hala son şekli oluşmadı Resimlerini koyayım birazdan siteye..

  2. tuffe

    Güllü dallı koltuklara bayılıyorum.Çok düzgün dikmişsiniz.Kumaş da çok şık.Ellerinize sağlık.

  3. sehno

    Elinize sağlık çok güzel olmuş.Aynı kumaştan ben de arıyorum bulamadım yaa :) görünce çok şaşırdım :) Rica etsem nereden aldığınızı bana iletir misiniz ?

  4. aheng

  5. dolunay82

    gönüldenele çok güzel olmuş örtü.yabancı dikiş sitelerinde çok görüyorum bu çiçekli kumaşları.çok yakışıyorlar kır evi tarzı sanki.sende gerçekten çok düzgün dikmişsin.zaten işlerini bilince buda usta işi yani:))ellerine sağlık.

  6. kriizantem

  7. acemihobici

    çok güzel olmuş elinize sağlık, ben de çok seviyorum o alıp diktiğiniz desende kumaşı o yüzden bir kat daha beğendim. güle güle oturun.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum