Evinizi renklendirecek ahşap objeler

-

Evinizi renklendirecek ahşap objeler hazırlıyorum. Ahşap flamingolar, kaktüsler, minik evler, baykuşlar, kalpli ahşap harfler, çerçeveler ve daha pek çok şey… İster masa süsü ister duvar ya da kapı süsü olarak kullanılabilecek kişiye özel ahşap objeler hazırlamaktan çok zevk alıyorum. Ahşap boyarken akrilik boya kullanılıyor genelde ama hobi sanat kalemleri ile de ahşap üzerinde kalıcı boyamalar yapmak mümkün. Ahşap mobilya boyayacaksanız o zaman boya markalarının ahşap boyalarını kullanmanız daha iyi olacaktır tabii.
Ahşap obje de olsa mobilya da olsa boyama işlemine başlamadan önce mutlaka iyice temizlenmeli gerekli ise zımpara yapılmalı ve boyama yapılacak yüzey pürüzsüz şekle getirilmelidir.
Sonrasında dekupaj, eskitme, hamur kabartma ya da stencil gibi ahşap boyama teknikleri ile süslemeler yapmak da mümkün tabii.
Ben genelde hediyelik olarak vermekten de keyif alınabilecek minik ve anlamlı ahşap objeler hazırlamaya çalışıyorum. Sevgililere ya da yeni evlilere kalpli harfler, yakın arkadaşlarınıza çerçeveler veya sevimli masa süsleri armağan edebilirsiniz. Profilimden bana ulaşabilirsiniz.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Kardan adamlı ahşap kapı gazeteliği

| | 3 Yorum