Fermuar ve keçeden yapılmış güzellikler

-

fermuardan-yapilabilecekler
Fermuar ve kalan pırtık pırtık mini mini keçelerden ortaya çıkan güzellikler…
Keçe ile uğaraşan herkes için alternatif olabilecek ciciler. Dahası için buraya bakabilirsiniz.

fermuardan-bros

Hobbycart

İşinden çocukları için ayrılmış , şimdilerde iki çocuğuna evine seve koşa bakan , el işlerine muhakkak zaman ayırabilen , beğeni ve siparişlere göre extra çalışan , kendine göre becerikli bir ev hanımı...

9 yorum gelmiş

  1. Hobbycart

    Yapım aşamalarını da araştırdım ama bulamadım.Tahminim , fermuar dişlileri arasından keçe altta kalacak biçimde mini mini dikmek.Tohum işi sap işiyle de bezenmiş.Fırsat bulup da yaparsam muhakkak resimler paylaşırım.

  2. Hobbycart

    Hani şu belli yerleri eskiyip de kalan bir çok alanı gıcır gıcır kalan kot pontolonlar var. :) Onların fermuarlarını sökmekle başlayabiilirim işe.Bu hafta sonu çok işim var.Ama önümüzdeki hafta içi yapmaya çalışıcam resimli resimliBu arada yorumlarınız için teşekkür ederim efendim. :)

  3. Hobbycart

    Ess Dlkrn teşekkür ederim.Bu broşlardan o kadar çok hazırladım ki…Blog sayfamdan renk / şekil seçenekleri mecvut.Mail gönderirseniz yardımcı olmaya çalışırım.

  4. Hobbycart

    rahime hanım merhaba.düşünceleriniz için çok teşekkür ederim.blog sayfamda çok daha farklı modeller mevcut ilgilenirseniz.blog sayfanız varsa çok daha kolay siz de bir firma tarafından keşfedilebilirsiniz…

Bir Cevap Yazın