Çarşamba, Aralık 7, 2016
Fiamma’nın Kandıraviçeleri…

Fiamma’nın Kandıraviçeleri…

16

Kandıraviçe adını verdim bu kere yaptıklarımın adına çünkü gerçekte hesaplı-kitaplı, sayılı bir işleme yok ortada yani kandır kandır işle.

Aldım elime kumaşı, kasnağı, rengarenk ipleri çarptım, çarptım, çarptım…Sonuçta bu, bu, bu, bu, bu ve bu çıktı ortaya. Öyküleri ve ayrıntılı resimleri ile yapım aşamaları bloğumda…

16 YORUMLAR

  1. cok güzel hoş olmuşlar.kanavice yada kandıravice:D zevkli insanı sıkmadan yormadan cogalan biten bi çalışma.ellerine sağlık fiamma..

  2. göç….. bi çok şey anımsattı bazen insan ister gönlünü taşımayı…. uzak diyarlara …ordaki kuşlar gibi …kanat çırpmak ister …fiamma ablacım bende de bu kadar şair olur :D:D hemen duygusal modan çıkıp en çok ördekleri begendigimi itiraf ediyorum:))))))))))))))

  3. Mavişim sağol canım, ben yerleşik düzeni sevenlerdenim, kuşları düşününce göç zor olay habire ısınan yerlere doğru uç,koştur koştur dur:)

  4. Alemsin Noblesseciğim, ben bunları hesapsız saymadan çarpıp çırpıyorum da başkalarının yaptıklarını saymadım.Yoksa sadece ismini mi buldum ben? :)))