Fiamma’nın Noel Babaları

-

Bundan 20 yıl önce başladım bu Noel Babalarla seruvene:)) Yılbaşının yaklaşması ile birlikte akşamları eve gelip seri üretime geçerdim, aileme gına gelirdi krem karamel yemekten:))Bankadaki arkadaşlarımın çocukları, arkadaşlarım, ailedeki çocuklar, apartmandaki(hafife almayın 90 daireli bir apartmanda yaşıyordum ben) çocuklar derken düzinelerce krem karamel kabı edinip evde isyan başlayınca bu kere de konukomşuya krem karemel dağıtmaya başladım. Bu yıl ancak 2 öğünlük omlet kadar yapabildim :( ama olsun yaparken 20 yıl geriye doğru güzel bir yolculuğa çıktım:)))

1989 da pamuk ve kumaşla yapıyordum şimdi keçe ile farklılık kazandı:))

17 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Figen ablacığım, banucuğum teşekkür ederim güzel yorumlarınıza.3-4 yıldır ara vermiştim:( ama bunlar bir gelenek bu yıl tekrar elime aldım, ilk zamanlardaki gibi seri üretim olmasa da omleti şimdilik seviyor bizimkiler:)))Figen ablacığım, biri bitince diğerine bakmadan yapıyorum ama bende baktım fabrikasyon gibi olmuş:)))

  2. aytacrafts

    çok güzeller ellerine sağlık,fiammacım ne yapıyorsun bu kadar çok noel babayı sen:)bugünlerde bende yapsam iyi olur selinin ağacına,ne zaman çıkarıcaz ağacımı diye sabırsızlanıyor kaç gündür.

  3. sesiber

    ne alaka krem karamel derken, yumurtaları farkettim, alemsin ve çok yaratıcısın dostum (sırtına pat pat vuran smiley)

  4. kriizantem

    Sesiber yazmasa bende krem karamelin alakasını kuramamıştım:) Komşun olmak varmış, ben zevkle yerdim krem karamelleri:)) Her ne kadar noel babanın bizim kültürümüze yakışmadığını düşünsemde, noel babalar çok şeker olmuşlar. Yiğidi öldür hakkını yeme demişler:)

  5. polyanna 69

    çok tatlılar.yumurta kafa noelbabalar:)) sizin evde protein eksikliği görülmez ne güzel.fiamma bunları o picasso:)) ile mi resmettin.eline sağlık..keşke o 90 daireden birinde otursaydım. aşure dağıtıldığında sana birsürü aşure geliyordur di mi? çok şanslısın:))tekrar eline sağlık.

  6. fiamma1

    Sevgili Adadenizim teşekkür ederim güzel yorumuna. Aytacraftcığım onlar sahiplerine ulaştı bile ve ne komiktir bir tek tane bile kendime ayırmadım demek ki bunca yıl hep 1 eksik bile yapmışım:)))Sesiberciğim Kriiciğim o zamanlar en çok malzemesinde yumurta olan ve sevdiğim bir tatlıydı bir de paskalya da çok yumurta kullanılır ama denemedim riskli gelmiş demek ki:)))

  7. fiamma1

    Aytacraftcığım yapıp gönderirdim selin e ama çok nazik kırılmaya cok müsait ve yapımı kolayda, yap çocuklar çok seviniyor çok basit olsa da.Ağacın en tepesine as bari:))))

  8. fiamma1

    Sevgili Kriciğim Aslı Anadolu’lu St Nicolas olan Noal Baba Anadolu da dogup bu topraklarda yaşamış ve bugün Demre’de gömüldüğü bilinen br azizdir.Aslen varlıklı bir ailenin çocuğu olup kendini insanliğa ve insanlara yardıma adamıştır ve yaptığı yardımlar ve çocuklara dağıttığı hediyelerden dolayı Noel Baba adını alarak efsaneleşmiştir. Hristiyan aleminin noel yortusu(6 aralıkta başlayıp 25 aralığa kadar devam eden süre diye biliyorum bunu) ile biz de yıl başlarında sokakları şenlendiren noel baba aynı kişiler olsa da bu sadece bizim kültürümüze aldığımız paylaşmanın bir sembolüdür ve en çok da çocuklara yöneliktir.

  9. fiamma1

  10. polyanna 69

    fiammam da fiammam. amerikalı bir arkadaşım var. türkiyeyi nasıl anlattıysam meraktan çatlıyor. geçen yaz bu demreden fotoğraflar gönderdim. ne diyorlar.saint nicolas herhalde sen benden iyi biliyorsun bu konuyu.. tabi bu arada kültür bakanı da en yakın zamanda grip olur.. doğru dürüst bir kaynak yok.. bakanlığın sayfasında.. neyse kadından bir cevap geldi.aynen şöyle.. OHHH MY GOD! noel babayı kutuplarda doğdu zannediyolar ciddi ciddi.:)))benim maillerimi bütün arkadaşlarına göndermiş.bir ara fethiyeden de iki görüntü gönderirsem.:) bunlar seneye burdalar:))). hoşçakal aşkım benim

Bir Cevap Yazın

Doğal malzemelerden yılbaşı kapı süsü yapımı

| | 2 Yorum

Soda şişelerinden kitap tutucu yapımı

| | 3 Yorum

Kurdeleden geyikli broş yapımı

| | Kurdeleden geyikli broş yapımı için yorumlar kapalı

Tığ işi örgü Noel Baba terlik yapımı

| | 0 Yorum

Yumurta kutusundan yılbaşı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Fındıklardan kapı süsü yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden kardan adam temalı süs yapımı

| | 0 Yorum

Örgüden büyülü kış çam ormanı yapımı

| | 10 Yorum

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

El yapımı yeni yıl süslemeleri

| | 8 Yorum

Kartondan yılbaşı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Çamdan kalp kapı süsü yapımı

| | 12 Yorum

Yeni yıl yaklaşırken süsleme yapalım

| | 3 Yorum

Keçe kardan adam yapalım mı?

| | 2 Yorum