Perşembe, Aralık 8, 2016
Fiamma’nın kanaviçe çalışması-3

7 YORUMLAR

  1. Ama şimdi doktoralık değil de nedir bu çalışmalar…. Gerçi Prof.Nurdan Kanber’e sormak lazım şimdi ahkam kesmeyeyim sadece bir seccade işlemiş bir şahıs olarak :) Çok güzel olmuş çok harika bir çalışma seçmişsiniz öncelikle. Esrarengiz gizemli arkası dönük olması nasıl daha güzel yapar bir insanı işte böyle yapar. Bir de el emeğiyle birleşmiş ben bayıldım, çenemi düşürdü bu çalışma bak şimdi :)

  2. Zulaltancığım teşekkür ederim yazıyı göndeririken farketmemişim linkin çalışmayacağını:)) Belki ekibimiz görür düzeltir:))
    Serpilciğim, vallahi mezun ettim kendimi, çok zor bir iş, Benim kandıraviçeler neyime yetmiyor:))

    Şenaycığım, Nurdan Kanber’in çalışmalarını ben de biliyorum, her biri enfes ondan not almam zor, ben kendi sabır sınırlarımda neredyse 1 yıl içinde 3 çalışma yaparak doktoramı yaptım diyorum, yoksa bu işe gönül verenler değerlendirmeye kalksalar 1. sınıfa bile almazlar anaokuluna gönderirler:)) Ben de sevdim figürü, aslında zevkli de yapması… Bakalım tekrar elime ne zaman alacağım böyle uzuuuuuun bir iş, rahatladım bunlar bitince ne de olsa en az 20 yıldır belki de daha fazla kit’lerinin içinde ele alınmayı bekliyorlardı….

  3. Saadetciğim teşekkür ederim, daha o var sırada değil mi? Şu eğitim hayatı bir başladın mı hiç bitmez. Aslında kafamda çok istediğim bir proje canlanmaya başladı bile:))
    Shaneciğim çok teşekkür ederim beğendiğine sevindim, ben de gönderirken farketmemişim link durumunu sağolasın düzelttiğin için..