File gelinlik eldiveni

-

file-nikah-eldiveni-2
Bir müşterimin talebi üzerine güpür dantel çiçek ve ekru yapıştırma inci boncuklar ile süslü file bir gelin eldiveni hazırlamıştım.
File eldivenin rengi kırık beyaz, güpür dantelin rengi biraz daha koyu ve inci boncuklar da hepsinden biraz daha koyu, bir ekru tonunda. Bu yüzden yumuşak bir tone-on-tone geçiş yapıyorlar.

Müşterilerim genellikle bana nikah elbiselerinin ve ya gelinliklerinin fotoğraflarını gönderip fikir sorarlar; nasıl bir eldiven ile kombinlesem diye ama bu müşterim ne istediğini o kadar iyi biliyordu ki direkt olarak tarif etti ve elbisesinin fotoğrafına bile gerek kalmadan onun için en uygun olan eldiveni beraber tasarladık.

Sadece internet aracılığıyla konuştuğumuzu düşünürsek ortaya çıkan sonucun bu kadar güzel olması gerçekten çok keyif verici :)

Gelinliğinin güpür dantel askıları ile file eldivenin üzerinde kullandığımız güpür dantel detay bir arada çok uyumlu görünüyor.

İnci boncuklar ile çok hoş bir üçüncü boyut etkisi yaratıyor, eldivenin üzerinde ve onu klasik file eldivenlerden çok daha ayrı bir yere taşıyor. Gelin adayı müşterim, inci boncukların büyük olmasından biraz tedirgin olmuştu ilk başta amafotoğraflara bakınca iyi ki de büyük inci boncuklar kullanmışım diye düşünüyorum.

file-nikah-eldiveni-4
Bu arada bu küçük inci boncukları file eldivenin üzerine yapıştırmak öyle göründüğü kadar kolay bir iş değil, maalesef :)

İnci boncukların boyutları küçüldükçe yapıştırması daha da zorlaşıyor. Böyle bir işe girişecekseniz öncelikle eldivenin içine beyaz bir karton yerleştirmenizi öneririm, yapıştırıcının diğer tarafa bulaşmaması için. Neden beyaz bir karton diye soracak olursanız yapıştırıcı, bazen kartondan küçük bir parça koparıp incilerin altına yapıştırabiliyor ister istemez. Renkli karton kullanırsanız çirkin bir görüntü ortaya çıkabilir. Ayrıca inciler küçüldükçe elinize sıcak silikonun yapışma ve yakma ihtimali de arıyor, ona göre dikkatli olmakta yarar var, belki büyük metal bir cımbız ve ya benzeri bir aletle yapıştırma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

file-nikah-eldiveni
Yukarıdaki saten kurdele fiyonklu versiyonu müşterimin eldiveninin. Bazı müşteriler de bu şekilde fiyonklu olarak tercih ediyorlar bu file eldiven modelini. Çeşitlemek, zevke göre değiştirmek mümkün tabii ki.

file-nikah-eldiveni-

Daha detaylı bilgi almak isterseniz; blogumu ziyaret edin, derim ben! :)

Beril Öke Gülen

Bir Cevap Yazın

paperfaces

Sanal mağazası:

http://www.sanalpazar.com/dukkan/Paperfaces__u778973