file süveterlerim

-
file süveterlerim
file süveterlerim

simli süveterimi bu modelde ilk ördüm örnek kare yakaydı bende öyle yaptım,sonra ve yaka nasıl olur acaba diye birde lif ipinden yapayım dedim yaptım ve çokta güzel oldu tabi yine çevremde yeğenlerim teyze bana da yap deyince zaten örmeside çok zevkli çabukta yapılıyor hal böyle olunca iki tane yeğenlerime bir tanede görümcemin kızına hediye yaptım çok mutlu oldular tabi onların mutluluğunu görünce bende mutlu oldum insanın emek verip yaptığı şeyin beğenilmesi gibi varmı?

file süveterlerim
file süveterlerim
file süveterlerim
file süveterlerim

25 yorum gelmiş

  1. gelincigin dunyasi

    arkadaki 3 üncü ilmeği öndeki 2ilmeğin üstünden atlatıp şişten bırakıyoruzyaatlattığımız ilmek kalan iki ilmeği çerçevelemiş oluyor o kalan ikil ilmekten ilkini düz örüyoruz yanına bir tane ilmek atıp atırmış oluyoruz sonra 2 ilmek düz örüyoruz.sonraki ilmekleri aynı mantıkla örüyoruz. yani şişe artırdığımız yer sonraki sırada modelde görünen delikleri oluşturuyor.umarım anlatabilmişimdir aslında çok kolay vede zevkli bir örnek çabucak yapılıyor. birde şiş kalın olunca değmeyin keyfime:)**************şimdi anlatabildimmi acaba* sormak istediğin bişey olursa ben burdayım:)

  2. birdost71

    eveeeet şimdi anladım.sabah sabah zor mu anlıyorum ne.teşekkür ederim gelinciğin dünyası.tekrar ellerine sağlık.

  3. gelincigin dunyasi

    rica ederim ne demek bende karışık anlatmış olabilirim dün kafam çok karışıktı bir türlü toparlayamadım blogumdada belirttim zati:)bir faydam dokunduysada sevinirim tekrar teşekkürler arkadaşım.

  4. merytolg

    çok şeker olmuşlar ellerin dert görmesin bende yapıcam tuttum hemen ama kışa dogru şimdi havalar ısındı bende malum biliyorsun sıkıntı basar ama model harika çok güzel olmuş..

Bir Cevap Yazın

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum