Cuma, Aralık 2, 2016
file süveterlerim

file süveterlerim

25
file süveterlerim
file süveterlerim

simli süveterimi bu modelde ilk ördüm örnek kare yakaydı bende öyle yaptım,sonra ve yaka nasıl olur acaba diye birde lif ipinden yapayım dedim yaptım ve çokta güzel oldu tabi yine çevremde yeğenlerim teyze bana da yap deyince zaten örmeside çok zevkli çabukta yapılıyor hal böyle olunca iki tane yeğenlerime bir tanede görümcemin kızına hediye yaptım çok mutlu oldular tabi onların mutluluğunu görünce bende mutlu oldum insanın emek verip yaptığı şeyin beğenilmesi gibi varmı?

file süveterlerim
file süveterlerim
file süveterlerim
file süveterlerim

25 YORUMLAR

  1. arkadaki 3 üncü ilmeği öndeki 2ilmeğin üstünden atlatıp şişten bırakıyoruzyaatlattığımız ilmek kalan iki ilmeği çerçevelemiş oluyor o kalan ikil ilmekten ilkini düz örüyoruz yanına bir tane ilmek atıp atırmış oluyoruz sonra 2 ilmek düz örüyoruz.sonraki ilmekleri aynı mantıkla örüyoruz. yani şişe artırdığımız yer sonraki sırada modelde görünen delikleri oluşturuyor.umarım anlatabilmişimdir aslında çok kolay vede zevkli bir örnek çabucak yapılıyor. birde şiş kalın olunca değmeyin keyfime:)**************şimdi anlatabildimmi acaba* sormak istediğin bişey olursa ben burdayım:)

  2. rica ederim ne demek bende karışık anlatmış olabilirim dün kafam çok karışıktı bir türlü toparlayamadım blogumdada belirttim zati:)bir faydam dokunduysada sevinirim tekrar teşekkürler arkadaşım.

  3. çok şeker olmuşlar ellerin dert görmesin bende yapıcam tuttum hemen ama kışa dogru şimdi havalar ısındı bende malum biliyorsun sıkıntı basar ama model harika çok güzel olmuş..