Cuma, Aralık 2, 2016
FİLELER GERİ DÖNDÜ

9 YORUMLAR

  1. ne zamandır bu filelerin peşindeyim,sevgili malla.su ürünleri kooperatifine gidip,balıkçılardan ağ örmeyi bile öğrendim:)) fakat bir türlü istediğim formu yakalayamadım.yeğenime sipariş verdim,yurt dışından getirecek.bir de onu inceleyeyim, bakalım yapabilecekmiyim.burada bir türlü örnek bulamadım.teşekkürler hatırlattığın için.

  2. Ben de uzun süredir kullanıyorum file, içini tül ile kaplayıp biraz da pul payet attım, hem sık duruyor hem de aldıklarım dökülmüyor:)) ve bşktaşta falan heryerde örülü halde satılıyor esinsel:) Lakin sevgili adadenizi çöp poşetlerine ben halen çözüm bulamadım, bu yüzden markete gittiğimde yine de almak zorunda kalıyorum,senin ilginç bir fikrin olsa gerek bu çöpler konusunda???

  3. fiama bu çok güzel bir haber.uzun zamandır artık aramıyordum,demek görünmeye başlamışlar, bulurum o zaman.mutlu oldum çok teşekkür ederim.

  4. yok fiamma kastettiğim fazladan poşet alanlar. Yani aldıkları malzeme dolduktan sonra bile 2-3 daha alıp atıyorlar poşetlerine.Peki ne tür bir iple ördün fileni

  5. Ben örmedim file hazır satın aldım, her rengi var hatta spor kluplerinin renklerinden bile yapmışlar, içine tül aldım iki kat tül geçirdim o kadar, tüllemek isteyenlere önerim icini iyicene kağıt vs ile doldurun sonra tülleyin:)