FİLELER GERİ DÖNDÜ

-

Eskiden kullandığımız filelerimiz

Fileler artık gündelik yaşama geri dönüyor. Doğamızı korumak için bizler de bir şeyler yapalım.

geri döndü. Doğamızı korumak için doğa dostu herşeyle dost olmalıyız. Fileniz yoksa örebilirsiniz. Haydi file örmeye:

9 yorum gelmiş

  1. esinsel

    ne zamandır bu filelerin peşindeyim,sevgili malla.su ürünleri kooperatifine gidip,balıkçılardan ağ örmeyi bile öğrendim:)) fakat bir türlü istediğim formu yakalayamadım.yeğenime sipariş verdim,yurt dışından getirecek.bir de onu inceleyeyim, bakalım yapabilecekmiyim.burada bir türlü örnek bulamadım.teşekkürler hatırlattığın için.

  2. fiamma1

    Ben de uzun süredir kullanıyorum file, içini tül ile kaplayıp biraz da pul payet attım, hem sık duruyor hem de aldıklarım dökülmüyor:)) ve bşktaşta falan heryerde örülü halde satılıyor esinsel:) Lakin sevgili adadenizi çöp poşetlerine ben halen çözüm bulamadım, bu yüzden markete gittiğimde yine de almak zorunda kalıyorum,senin ilginç bir fikrin olsa gerek bu çöpler konusunda???

  3. esinsel

    fiama bu çok güzel bir haber.uzun zamandır artık aramıyordum,demek görünmeye başlamışlar, bulurum o zaman.mutlu oldum çok teşekkür ederim.

  4. adadenizi

    yok fiamma kastettiğim fazladan poşet alanlar. Yani aldıkları malzeme dolduktan sonra bile 2-3 daha alıp atıyorlar poşetlerine.Peki ne tür bir iple ördün fileni

  5. fiamma1

    Ben örmedim file hazır satın aldım, her rengi var hatta spor kluplerinin renklerinden bile yapmışlar, içine tül aldım iki kat tül geçirdim o kadar, tüllemek isteyenlere önerim icini iyicene kağıt vs ile doldurun sonra tülleyin:)

  6. malla

    Benim de eskiden sakladığım bir filem vardı onu ortaya çıkardım. çok zevkli, evcilik oynar gibi:))

Bir Cevap Yazın