24 yorum gelmiş

  1. nalana

    ben de çok beğendim.nereden aklına geldi .kıyaslamak için resmi çekerken yanına 1lira ,kibrit vb birşey koyarsan büyüklüğü daha net anlaşılır

  2. esinsel

    hepinize cok teşekkür ederim arkadaşlarim,valla nereden aklıma geldi bilmiyorum.başka bir şeyler çalışırken,filmi rulo falan yaparak duzgun durmasini sağlıyordum.boya bulaşinca devami geldi :)haklısın nalancim,orantılamak için başka bir obje ile de fotoğrafıni çekeyim.bilezik te iyi fikir nedukcum,sanirim deri kapama ile hallolabilir.yalniz bileziklerde benim sorunum ,ortalama bir uzunluk tutturamamak.bir de boyle esnek olmayan materyal ile çalışınca zorlanıyorum.

  3. esinsel

    çok teşekkür ederim cadıkazanı,ne yazıkki yapmayı seven,ama kullanamayanlardanım.(metal alerjim var) kurdele de iyi fikirmiş :)

  4. huzurlukedi

  5. SEMYIL

    esinsel cim muhteşemsin. nasılda aklına böyle ilginç ve süper fikirler geliyor canım arkadaşım.ellerine sağlık.huzurlukedi haklısın belki ama ,bunu herhalde fotoğraf negatiflerinden de yapabiliriz değil mi esinselcim ?

  6. esinsel

    güzel yorumlariniz için, çoook teşekkür ederim arkadaşlarim,sizler böyle yüreklendirince,daha da yapasım geldi :)sevgili huzurlukedi,filmleri saklamak konusuna, aynen katilıyorum.bu filmler, tedavi süreci tamamlanmış bir düşme hikayesine ait ve tamamen kırık-çıkık varmı, araştırması için di.o yüzden kesmekte sakınca görmedim.semyılcim,foto negatiflerinden de olur herhalde,hemde daha orijinal olur,bak fikirden fikir çıkıyor ne guzel:)denemek lazım.dijital makinalar, onlari da neredeyse yok etti,korkarim yakinda çok kıymetli olacaklar :)lilacım,çantalar nasıl gidiyor?kimbilir ne güzel şeyler yapmışsındir.hepinize çooook bi sevgimle :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum