fimo bebeğimizin gövdesini yapalım

-

yüz yapımını ve kolları nasıl birleştireceğimizi göstermiştim.karın için şekildeki gibi bir parçaya ihtiyacımız var.

karnını tamamladık.göğsü için iki küçük yuvarlak parçayı aşağıdaki şekilde olduğu gibi…

parçaları kaynaştırıp şekillendiriyoruz

işte gövde tamamlandı

19 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    Bayram ertesi kesinlikle bir fimo bebiş göreceksiniz benden.Göre göre dayanamaz oldum yaaaa….artık bebişemi benzer başka şeyemi orasını bilemem:)))))))))

  2. aytacrafts

    işte bende bunu duymak istiyordum gönüldenelecim,birileri yapsın,en azından denesin nasıl mutlu oldum:)olur olur pratik kazandıkça yavaş yavaş..bende tam diilimki daha,

  3. gonuldenele

    Aytacım böyle deme yaa…nasıl detaylı minik minik uğraşıyorsun onlarla.Öyle özendimki denemek istiyorum.Tabii dediğim gibi nekadar becerebilirim bilmem:))

  4. aytacrafts

    birazcık denedikten sonra olacak görürsün,al eline fimoyu yüz yapımına çalış ara ara,yap boz biraz olacak görürsün,ben rüyalrımda bile yaptım bu bebeklerden ilk günler,çok uzun bir sürede olmadı,ramazanın ortalarında başladım,nette gördüm çok sevdim bende yapabilirim dedim,denedim yaptım bozdum,hala çok muntazam diiller olmaları için çalışıyorum bende,

  5. gonuldenele

    Fimonun yapısını seviyorum bende.elde yoğurmak ,şekillendirip bozmak sorun olmuyor ya.sıkmıyor insanı.Gerçi pişirme aşaması için aynı şeyi söyleyemem:))

  6. sekerpembe

    ya fimocular hepiniz beni de heveslendiriyosunuz amabenim bebişim büyüsün de öyle diye erteliyorum durmadançünkü gerçeğiyle uğraşmak daha zor zaten :)))

  7. aytacrafts

    embircim teşekkürederim canım ilk karşılaşmamızda sende kucağına bir tane alacaksın yada avucuna işte canım,şeker pembecim sanada göndeririz bebişlerden.senin tatlı bebişide kocaman öp benim için,16 aylıktı dimi yarım yarım konuşmayada başlamıştır o şimdi,tam yemeliktir eminim:))

  8. kriizantem

    Aşama aşama öğrendik sayende, yalnız öğrenmek yetmiyor, hamuru eline alıp uğraşmakda gerekiyor. Neyse birinci aşama tamam ya, diğeride gelir inşallah:)

  9. guldenn

    Hala yapamadım bi tane:)ama bakıp bakıp aman seni yesinler diyorum hepsine:)çok güzeller…Ben ilkokuldayken plastik küçük bebekler vardı hepsinin bir özelliği vardı, onlara benzetiyorum bu güzel bebekleri:)elinize sağlık:)

Bir Cevap Yazın