16 yorum gelmiş

  1. Çok güzel şeyler var sitede. Gamy bunları da öğret bize. Benim şeffaf fimolarım niye şeffaf olmuyor?

  2. bir ders programı var ki ben de kallavi olmaya başladı onu da ekle bunu da ekle listeye yapıyorumbunuda ekledimnext please…………çok mu sıcak oluyor acaba, ya da fırında mı soğutuyorsun..en güzeli mavi şeffaf yapacaksan beyaz şeffafa az mavi karıştır, açık mavi olsun.mavi piştiğinde zaten koyulur.açık renk yaparsan koyulsada buzlu cam gibi olur.desenlerin etrafına şeffafla dolgu yapabilirsiniz. o zaman sanki buzlu cam içine desen yerleştirmiş gibi olur..

  3. Fırında soğutmak mı, yok valla dışarı bir an önce çıkarıp soğusunlar da vernikleyeyim diye gözlerine bakıyorum. Bir de bu transparan hamuru çok incecik mi açıp desenlerin üzerini örtmek gerekiyor? Yani incelik kalınlık önemli midir?

  4. trasparan desenli blok yaptığın zaman sesiciiğm daha iyi ve net kesebilmen için dolapta bir müddet bekletmelisin.sanırım dükkana buzdolabı durumu gene sözkonusu olacak :)ben deepfreeze de tutuyorum ve ince ince kıyıyorum resmen. o zaman altta desen bile olsa piştiği vakit görünüyormisal: mat beyaz ile şeffaf beyaz sarmal yapalım ve dolapta bekletip kıyalım desen üzerine tül gibi koyduğumuzda şeffafla cam gibi olup mat beyaz kontür görünümlü oluyor.

  5. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Durun durun buzdolabına gerek yok Gamze Abla sana mailde anlattım ya onlar çok işe yarıyor…Bakın şimdi eczanelere acil ilaçlar falan gelir yada aşı falan buzdolabında saklanıcak ilaçlar işte ve buz aküleri kalır eczanelerde buz aküsü nedir derseniz plastikten içi su dolu dikdörtgen prizma şeklinde bir şey… Genelde depolar geri almazlar bu aküleri ve eczanede kalır… Eczacılarda bazen atarlar sana bana verirler. Eğer böyle sürekli gittiğiniz bir eczane varsa 1-2 tane isteyebilirsiniz. Hatta birde köpükler varya hani elektronik eşya satılırken çıkar içinden onların kutularından da olur. Mesela Sibel Abla evde koydun buzluğa bu aküyü değil mi… Dondu sabah dükana giderken yanında götürücen diyelim o kutuya koyarsın erime süresi geçikir ;)Derseniz ki ben o buz aküsünü eczaneden isteyemem utanırım migros gibi büyük marketlerde var kendilerinden…Ben fimoları buzdolabına koyamıyorum diye annem bana onlardan verdi 2 tane üzerine koyuyorum soğuyorlar orada…Ayrıca yazın o buz akülerinden 4 tane falan alıp sürahinizin etrafına da koyabilirsiniz buz niyetine…Anladınız ama dimi neyden bahsettiğimi?

  6. tatlım anladım. cevapta yazamadım maille kafam yoğunya atlamışım onu.şimdi bu buz aküleri gayet güzeldir kendileri ben de var bir 7-8 tane. termos dolabımın içine koyuyorum yazın iyi oluyor.ancak fimoları yeteri kadar serinletmeye yetmiyor.annen belki sana zaralı diye düşündüğünden koydurtmuyordur ama strech ile sarıp koyarsan ya da poşete koyup deepfreezde bekletebilirsin.bu aküler her tarafında aynı etkiyi yapmıyorda o yüzden çileğim.ama limonata ve ayran için dediğin gibi saracağım etrafınatabii Antalya nemine dayanabilirse :D

  7. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Aaa Antalya için bir şey diyemeyeceğim :p Ben şu yarışma takısını yaparken ondan faydalanmıştım… ama daha büyük şeylerde onlar tabiki de yetmez haklısın…Streç filme sarayım ben dediğin gibi o zaman izin verir annem

  8. Dükkana buzdolabını da sokarsam benim çıkmam gerekir, çünkü çok küçük minik dükkanım.Gamzecim çok güzel anlatmışsın. Yarın yine fimoya oturacağım. Denemek istiyorum.

  9. fimo güller,sıra olmuş dizilirkim yorum yazmış anam, hemen sezilirsıra sıra rumuzlarda gezilirbilenler bir olur da, bilmeyenler üzülür

  10. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    güneşedoğru mahmur mahmur okudum valla :) Şimdi mahmur mahmur sırıtıyorum :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum