Fimo Küpe ve Kolyeler

-
Fimo hamurları ve bir iki araç.
Fimo hamurları ve bir iki araç.

Tasarım öğrencileri (Mimarlık ve Endüstriyel Tasarım ) olarak arkadaşımla birlikte fimo hamuru ile birşeyler yapmaya karar verdik. Bu aynı zamanda bize yaz tatilinde hem eğlence hem de biraz kazanç olmalıydı. Biz de kolye, küpe, anahtarlık uçları yapmaya karar verdik. İnternette birkaç örneğe göz gezdirdikten sonra işe koyulduk.

İlk denememiz
İlk denememiz

Bu inek ilk denememizdi.Fimo hamuru ile iki rengi karıştırıp yeni bir renk elde edilebildiğinden başlıca renkleri alıp işe koyulmak bütçeniz açısından da olumlu. Tabi işi ilerletirseniz orjinal rengi almak daha hoş olur. Şimdilik ana renkler yeterli.

İneği yaparken kırmızı beyaz ve siyah renkleri kullandık. Biz karikatür çizimine de meraklı olduğumuzdan doğaçlama olarak ineği elde ettik fakat kendinize çok güvenmiyorsanız internetten bir resim veya fimo örneği bulup o şekilde başlayabilirsiniz.

Fimo Hamuru elde oynadıkça yumuşayan çok eğlenceli bir hamur olduğu gibi fırınlanınca sertleşip seramik veya sert plastik kıvamına gelen çok güzel bir malzeme.Biz ilk denememiz olan ineğimizi 130 derecede 15 dk bekletip çıkarttık ve sonuç bizi çok memnun etti. Renklerde ve şekilde bir değişim olmadı ve kolay kolay kırılacak gibi de durmuyordu. Tam kolye, küpe, anahtarlık yapılabilecek bir malzemeydi.

Sonrasında birçok denememiz oldu. Bu hamurla neler yapabileceğimizi anlamak için çeşit çeşit şekiller karakterler denedik.

Küpeler:

Kolyeler:

Pastalar:

Daha fazla bilgi ve örnek için:facebook/sketchandcoffeesketchandcoffee.tumblrflickr/sketchandcoffeesayfalarını ziyaret edebilirsiniz

28 yorum gelmiş

  1. Ellerinize sağlık. Küçük figürlerle uğraşmak beni çok zorlamıştı; siz hemen kapmış, koyvermişsiniz maşallah. Eğitimli ellerin hali başka oluyor. :)Splat stan‘lerden fikir çalmış şu bardak altlıklarını yapmıştım; belki aklınıza yatar siz de yaparsınız (daha güzellerini yapacağınızdan eminim).

  2. şu pasta işine benim de el atmam lazım:) eksik kalmak istemem.ellerinize sağlık çok hoşlar:) dilerseniz benim yazılarımdan da bakabilirsiniz örneklere.acemice ama olsun:)

  3. ben yapmıycam bu fimo denen şeyden.fırın çok büyük.2 tane bit kadar şeye çalıştıramam koca fırını.hamuru para elektriği para.gider hazırını alırım.kaça sattınız bunları?

  4. alya nurten torum diyor ki;ben yapmıycam bu fimo denen şeyden.fırın çok büyük.2 tane bit kadar şeye çalıştıramam koca fırını.hamuru para elektriği para.gider hazırını alırım.kaça sattınız bunları?

    :)))) haklısın aslında..

  5. yorumlarınız için çok teşekkürler :)@dkamoy, evet küçük figürler biraz zorlayıcı fakat çok da eğlenceli :) bardak altlıkları da güzel olmuş bu arada.. fkir de güzel@alya nurten torum, bu şekilde fırına tek tek koymak elbette masraflı fakat biriktirip hepsini birlikte fırınlayınca masrafı minimuma indirmek mümkün. 5tl ile 15tl arasında değişen fiyatları var. daha çok emek isteyen ve daha çok hamur kullandıklarımız olarak fiyat değişiyor. fiyatın biraz yüksek olması fimo hamurunu internetten sipariş etmek zorunda kalmamız ve dolayısıyla kargo ücreti.yorumlarınız için herkese tekrar çok teşekkürler :)

  6. ben 3,5 sattım şenliklerde küpeleri.çok yaptığım için elimde durmasının anlamı yok diye düşündüm.topluca da pişirdiğim için elektrik masrafı minimuma inmişti.

  7. siyah burun delikli ineğe, fasülyelere, gözlüklü dedeye bayıldım.. kızgın suratta çok ilginç olmuşhadi rastgele inşallah emeğinizin karşılığını alırsınız…vee bir soru fimo mikrodalgada su dolu kabın içinde pişince de aynı oluyormu biliyormusunuz?

  8. ellerinize sağlık çok şirin şeyler ortaya çıkarmışsınız başka bir sürü teknikte var onlarla da çok güzel işler çıkarıp satabilirsiniz.Kitap ayıraçları ya da bir cam eşyanın üzerini de kaplaya bilirsiniz.Hayal gücünde sınır yok hayırlı ve bol satışlar

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Amigurumi yavru fare yapımı

| | 0 Yorum

Örgü kedi anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Örgü kordon fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi fare nasıl örülür?

| | 4 Yorum

Amigurumi koala yapmayı öğreniyoruz

| | 2 Yorum

Amigurumi bebek yapılışı

| | 0 Yorum

Video: Amigurumi horoz yapımı (beden)

| | 0 Yorum

Video: Amigurumi Örgü Çilek Yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi elma yapımı

| | 0 Yorum

Motifli örgü top yapımı videolu anlatım

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü kedi tarifi

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak kedi tarifi

| | 0 Yorum