Cumartesi, Aralık 3, 2016

Fimo şirinler

10

Fimo şirinler
Fimodan Şirinler yaptım, orjinaline bakarak yapmaya çalıştım, benimkisi biraz komik mi oldu ne? :) Yorumlarınıza göre devam edeceğim yapmaya.

Paylaş
moryesil hobi
İşsiz kaldığı sürede evdeki vaktini bir saniye bile boş kalmadan geçirmek isteyen ben, kah seramik yaptım kah, ahşap boyadım, fimodan magnetler, incik boncuktan takılar, eski kutulardan geri dönüşümler yaptım. Fular ödüm, şal ördüm, kestim biçtim yapıştırdım boyadım uğraştım da uğraştım. Ortaya çıkan güzellerimi de sevdiklerime hediye ettim. bir çok fikir aldığım 10 marifette bende yaptıklarımla merhaba demek istedim. Merhaba dostlar buyrun benim hobi dünyama ...

10 YORUMLAR

  1. ilic, evde bir paket mavi ve beyaz fimo vardı zaten .fimo kalıpları paketinde dilimlere ayrılacak şekilde olduğundan şöyle tarif edebilirim. 2 dilim mavi (laciverte yakın bi renk vardı bende), bir dilim beyazı karıştırıp orjinal yumurtadan çıkan oyuncaktaki rengi alana kadar yoğurdum elimde.uygun renk olana kadar beyaz ekledim. bir dilim kadar beyaz da şapkası ve ayakkabılarında kullanılıyor. yaptığının büyüklüğüne göre değişir tabi.

  2. brnnyvz :) , orjinali sağdaki :) soldakide benim yaptığım.yanyana koydum ki ona bakarak yaptığımı belirteyim . içten yorumunuz beni yüreklendirdi. şimdi bi şirinler köyü yaparım heralde :)))) teşekkürler.