Fimodan makaron süslü kaşıklar

-

fimo-hamurundan-makaron-2
Nasıl yapıldığını biliyorsak paylaşmakta fayda var;) İsteyen herkes izleyerek kolayca yapabilir. Büyük kırtasiyelerden aldığımız kaliteli polimer killeri (fimo hamuru) elimizle ya da kopatla şekillendiriyoruz. Sonra kenarlarını bir kürdanla ya da ona benzer sivri uçlu bir şeyle aşındırıyoruz. İzleyince ne demek istediğimi anlayacaksınız zaten. Telaş yok ;) Ben elimde bulunan ilkokuldan kalma pergeli kullandım bu işlem için. Daha sonra bisküvi arası kremasını da yapıp iki makaron bisküvisi arasına koyuyoruz. Kaşıkla da buluşturduktan sonra tamamdır. Hadi bakalım tatlılarımız rengarenk kaşıklarımızla daha da şenlensin.

fimo-hamurundan-makaron-1
Bu eğlenceli iş için 2 adet yapılış videosu hazırladım. Makaron yapımı videolarının birincisine buraya ve ikincisine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Diğer yazılarımdaki videolar YouTube hesabımı yenilediğim için artık görüntülenemiyor. Diğer videolara da Youtube kanalımı ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.

6 yorum gelmiş

  1. cherry blossom girl

    nerdeyse onayda yazıyı editlerken reddediyordum “yemek içeriği 10marifet’in konsepti dışında kalıyor” diye, öyle gerçek sandım bunları, harikalar : )

  2. twoche9

    Gerçekten harika görünüyor. Bir şey sormak istiyorum size; çatallara nasıl sabitliyorsunuz macaronları. Fırınlama sırasında çatallarla beraber mi fırınlıyorsunuz. Teşekkür ederim. Sevgiler,

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
LatibaArt

Fimo ve Epoksi ile Eğlenceli İşler ve Öğretici Videolar Tüm soru ve görüşleriniz için bana sosyal medya hesaplarımdan ulaşabilirsiniz.

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum