22 yorum gelmiş

  1. gulenbayan

    Beğenmek ne demek.Hoşuma gidiyor verdiğin emek.Ben de istiyorum bunların hepsinden yapmak tek tek.Yapmayı öğrenmek için Fiyzan’a giderim inan sekerek :)Bizimgibiler’im ben ne yaptım :( Bir kaç saatliğine gelinir miydi Bursa’ya; kalmalıydım şöyle bi’ 1500-2000 gün kadar :) Seviyorum seni :)

  2. banuca

    bizimgibilerin fimoları çoook güzel olmuş, minik ayakkabılara bayıldım.gülenbayan ın şiiri ayrı bir güzel, demek Bursalara gidildi ama söz verilen yerlere gidilmedi, öyle olsun :((

  3. bizimgibiler

    Figen abla, çok teşekkür ederim. O ayakkabılardan ilk burda yapmıştım.DenDenAk, çok teşekkürler.Gülen’im, sen gel yeter ki birlikte yaparız gülerek eğlenerek:)Canım benim 2000 günde yetmez ki bize, siz en iyisi Bursa’ya yerleşin:))devince, beğenmene sevindim:)banuca, çok teşekkür ederim. Gülen’le biz çok önceden sözleşmiştik ama, birdahaki sefere sana da gelir eminim. Çok sever gezmeyi:)) Artık evine dönsün de eskisi gibi aramızda daha çok olsun istiyorum:)

  4. kriizantem

    Çok sevimli olmuş sevgili arkadaşım, sen oynamaya devam et, bakalım daha neler çıkacak senden.Banuca gülenle bugün konuştum, önümüzdeki hafta içi sendeyiz:))) Gerçi sen sadece gülen deyip duruyorsun, ama ne dersen de bende gelİcem. Banane banane gelicem işte:))

  5. AtelierCafe

    çokk güzel olmuşlar bence,tam not bizimgibilerim,oynamaya devam,çerçevelere bayıldım,converselerde çok cici,hepside çok güzel,çiçeklere biraz daha boyut verebiliriz bir dahaki sefer böylede güzeller ama çalıştıralım seni biraz:),yaprakların birleştiği yerlere kürdanla bastırıp,arka tarafından parmağımızla bastırıp dışa doğru hafif bir bombe olur:)Gülen özel ders veririm sana ben,dönmüomusun sen hala,banucaya gitmedinizmi daha,hafta içinde demiş kriizzim demekki bu haftada ordasın öptüm kızlar hepinizi:)

  6. bizimgibiler

    Krizciğim, hangi gün gidiyorsunuz, ben de gelsem mi acaba?gonuldenele, çok teşekkürler canım benim.Aytacığım, beğenmene sevindim. Tamam canım, bir dahaki sefere çiçekler bombeli olacak.

  7. gulenbayan

    :) Erdim’in boynu tutuldu, onun bakımını yapıyorum. Çocuk sonunda durabildi :/ Bu nedenle hepinize ayrı yanıt veremiyorum. Banuca’m hafta içi Krizimle birlikte sendeyiz :D Sen buradasın ve biz sana gelmeyelim? Olmaz vallahi. Bizimgibiler’im şarjım bitti; cihazı bulamadım :( Yarım kaldı. Aytac’ım dönmem uzun zaman alabilir :)Kriz’im sen de gel eh ne yapalım :P Kız yırtarım saçını sensiz olur mu??Yırtarım saçını: Geniş Aile’nin Cevahir’inin bir repliğidir :Döptüüüüümmmm, şarj cihazını bulmaya gidiyorum ben şimdi :) Kriz’im nasıl bir şey yaşayacağımı anlamışsındır kesin :P

  8. kriizantem

    Gülenim sen saçlarımı yırtmadan, eh geleyim barii:)Bizimgibiler gerçekten gelebilirmisin? Eğer ciddiysen sana göre ayarlayayım gideceğimiz günü. Çarşambaya ne dersiniz kızlar? Gerçi biz kafamıza göre ev sahibine sormadan plan yapıyoruz ama, durun bakalım ev sahibi ne diyecek:)) Burayı da okur mu bilmiyorumkii…

  9. bizimgibiler

    Banu’dan hala ses yok:)) Ya benim gelmem çok zor, öylesine söylemiştim:)nrhnmrl, embir, renklitasarimlar çok teşekkürler arkadaşlar, beğenmenize sevindim.renklitasarimlar, fimo çok zevkli bir oyuncak bence. Oyun hamurlarıyla oynar gibi şekiller veriyorsun, pişirdiğinde bunları kalıcı hale getiriyorsun.

  10. gonuldenele

    Bizimgibilerim,sen git be ardından geliyorum:))önce temizlik bezleri şimdi fimolar.Bugün iki tepsi börek bi tepsi fimo pişirdim bende:))Gülenimmm Erdi’ye bi geçmiş olsun öpücüğüde benden tatlım.

  11. banuca

    bizimgibiler, sık sık bakamadım kaç gündür ya siteye,azıcık soğuk almışım ya, gel canım sen de gel, ben isterim ki hepiniz gelin. Ama bu aralar kar lastikli ya da zincirli arabayla gelebileceksiniz gibi, heran kar bastırabilir, bi başladımı 50 cm.i buluyor, kar bastırmadan gelin, ne güzel burada kalırsınızı gidemezsiniz, hep beraber bi sürü şey üretiriz :))

  12. bizimgibiler

    Gönüldenelem, vallahi benim elimden gelse, çoktan senin yaptıklarını taklide başlamıştım da nerde bende o kadar marifet.Bir yerde börek bir yerde kek muhabbeti sizin bana kastınız mı var anlamadım ki:)))Banuca, çok geçmiş olsun canım.Ben yaza geleyim o zaman:)) İş güç, çoluk çocuk yollarımı gözlemesin sonra:))Yamali bohca, çok teşekkür ederim arkadaşım.

Bir cevap yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Bu yılbaşı için farklı bir şey yapmak istedim. Keseleri çok seviyorum bu yüzden yılbaşı kesesi yapmaya karar verdim. Ama nasıl süsleyeceğimi bulamazken pul ve boncuklardan bir şeyler yapabilirim dedim. Sevdiklerime...

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır? Eğer el işlemesi, nakış, kanaviçe, Brezilya nakışı, ince tığ işi gibi ince marifetlere sahipseniz ya da olmak istiyorsanız, o zaman nakış malzemeleri gerekiyor size. Peki bu...

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Yeni yılda bir süre hediye almamız gerekir günler öncesinden kimlere ne hediye alacağımızı düşünürüz. İşte size bir hediye alternatifi, tek başına ve ya bir kitapla birlikte verebileceğiz dantel kitap ayracı....

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Sevgili Melda Hanım, yapımı pratik ama harika sonuç veren bir düz nakış uygulaması gösterdi bize bu videomuzda. Çok güzel bir pano çıkıyor ortaya, bakın bir. Size de işleme isteği gelecek, eminiz.  ...