Fıstığımın Perdeleri

-

Fıstığın kim olduğunu resimden anlamışsınızdır:) O benim bebeğim ee dolayısyla kafesinede özen gösteriyorum. Bu tülü farklı yapan kapak kısmının açık olması, kapağı açmak için tülü indir,kaldı yapmıyoruz:) ayrıntılarrrr

11 yorum gelmiş

  1. pinkly

    ne kadar cici, ne kadar akıllıca :) bizim kuşa da yapmak lazım böyle bir şey. ellerine sağlık kucukgunes, fıstık da pek tatlıymış :)

  2. acemihobici

    çok güzel bir fikir. benim bıcırım varken hatırlıyorum tülü indir kaldır yapıyordum, hiç aklıma gelmemişti. fıstık çok şanslı…

  3. hany

    ben o fıstığı yerim! perdesi de çok güzel olmuş.Benimde şirinim vardı bir yıl öncesine kadar kafesini pek kullanmazdı bile yaramaz.

  4. kucukgunes

    ah acemicim benimde bıcırım vardı ama öldü. fıstık onun yerine geldi ikisinide çok seviyorum…yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

  5. alya nurten torum

    benim boncuğun tülü indiriyoz kaldırıyoz.yemlik bölümüne pencere açayım bende.çok yaratıcı.birisi bişey üretirken ben ne yapıyorum bilmem.hiç aklıma bişey elmiyo.yapılmışları kopya ediyorum hep.

  6. fiamma1

    Yaa ben bir şey merak ettim? Kuş beslemedim cahilliğime verin: o perde hep oyle kapalı mı duruyor? sıkılmıyor mu kuşcuk onun içinde? Söyle normal perde gibi açılır kapanır bir şey yapılmaz mı? geceleri mi kapatıyorsunuz yalnızca?? OOO bir degil 10 soru cıkıyor ama napim kendimi kuş yerine koyup merak ettim ben o perdeleri gagalar dururdum açmak için:)) Ellerine sağlık kücükgüneşciğim bilmediğim icin butun bu sorular yoksa cok sık olmuş hele ki o pencere süslemesi cok guzel olmuş:)

  7. acemihobici

    ay ben buraya döktürmüştüm niye tül kullanılıyor diye yine yok olmuş.fiammam, muhabbetler biraz pasaklıdır, mama yerken etrafa saçarlar kabuklarını. bir de bünyeleri çok hassastır, rüzgarda kalmamaları lazım. onlar rahatsız değiller tüller. fıstığa baksana gündüz en üste çıkar etrafı seyrederler. yemek yerken ve uyurken inerler tül hizasına:)))) hem onların sağlığı hem de kafeslerinin olduğu yerin temizliği açısından tül olması şart:)))

  8. fiamma1

    sağol acemiciğim bilgilendim:) ben alttan torba perdeli modelini görüp senin temizlik olayını akıl etmiştim ama boylesini hiç görmedin sadece bir arkadaşımın papağanı var çok geveze,onu da geceleri çok konuşmasın diye örtüyorlar onu biliyordum iyi oldu bir şey daha öğrendim boylelikle…

  9. kucukgunes

    acemiciğim fiammanın sorusuna cevap vermiş bile.. evde netim bu ara kesik olduğundan dolayı h.sonları nete giremiyorum o yüzden kusurama bakmayın.

    yemlik bölümüne yapmak aklıma gelmemişti keşke orayada yapsaydım tühhh.. buarada benimde aklıma kolay kolay gelmez ama insan sinir olduğu şeylere karşın bişeyler üretiyo:)

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum