Fiyonk modası

-

gece elbisesi
Bir müşterimin isteği üzerine yaptım bu kurdeleyi. İlk defa yapacağım için önce denesem mi diye düşündüm ama sıkıntısız bir şekilde tamamladım. Model Feriha’dan, ama taşlı halini başka bir yerden görüp öyle yapmaya karar verdik. Kurdeleyi gösterebilmek amacıyla da elbise yerine evde bulunan pembe kumaşımı mankenime giydirdim. Modeli buradan örnek aldık.

gece elbisesi

gece elbisesi

munures

kumaşları, onlarla birşeyler yapmayı, hatta birşey yapmasam da sadece elimin atında bulundurmayı bile çok seviyorum :) moda konfeksiyon mezunuyum ama ev tekstili daha çekici benim için ...

2 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Hımmmm. Ben de bu pembe kısmını da elbisenin kendisi sandım. Olabilirdi de. Siyah nede olsa herşeye yakışıyor ve pembeyle de çok güzel olmuş. İlginç bir fiyonkmuş gerçekten. Çok güzel yapmışsın duruşu da süper içine birşey koydun herhalde duruşunu çok beğendim ben. Ellerine sağlık Münürecim :)

  2. munures

    teşekkürler canım :) aslında fiyonkun son hali o değil ben dayanamayıp bir an önce foto çekmek istemiştim, fiyonkun kemere birleştiği yerler öyle düz değil de büzerek birleştirdim aslında. o formda da elbis yoktu ama astarlık kumaşla idare ettim :) kurdelanın da bütün parçalarında kağıt tela kullandım dik durması için.

Bir Cevap Yazın