Fon perde

-

Bir perde, bütün mekanın havasını değiştiriyor daha önce bir fon perde yapmış ve paylaşmıştım. Şimdiki perdenin kumaş seçimini ve modelini ben seçtim gerisini perdeci halletti. Fonun, kalın perdelere uyumlu olacağını düşündüğüm gül kurusu renginde gül motifli bir pamuklu kumaş tercih ettim. Çift katlı çalışıldı ve kornişe takılabilen bir fon perdem oldu.

Bu tür ufak tefek değişikliklerle monotonluktan kurtuluyorum.

16 yorum gelmiş

  1. turkuazft, çok teşekkür ederim. Aslında bunu bir daha ki sefere yatak odası için kendim dikmeyi düşünüyorum. Dikiş elinizden geliyorsa siz de rahatlıkla yapabilirsiniz:) Perdeci bunu çift kat kumaş ve iki yüzü de yapışkanlı tela ile çalışmış.

  2. turkuazft, ben dikiş makinamı internet alışverişiyle aldım, makine 80 liraydı geçen sene. Bu makine, kot gibi kalın kumaşları dikemiyor ama ben bunun dışında çok memnunum. İlerde 2. el bir makine almayı planlıyorum, birden iyi bir makineye geçmeyi düşünmüyorum önce bir tecrübem artsın sonra düşünürüm. İsterseniz internetten bir araştırın bu küçük makineleri, hem yer kaplamıyor hem de hafif.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin