Pazar, Aralık 11, 2016
Fotoğraflı Nazarlık – Bebeklere ve Yeni Evlenenlere

8

Sevdiklerinize nazar değmesin :) Yeni Evlenenler yeni doğan bebekler için fotoğraflı nazarlık yaptım…Nasıl yapıldığını aşağıdaki fotoğraflardan görebilirsiniz. Yenidoğan bebişlerin ve evlenenlere hediye edebileceğiniz güzel bir hediye…Öncelikle ucuzluk pazarlarındada 1-2 TL ye satılan halılı nazar boncuklarından alıyoruz.

Halıyı metal parçadan ayırıyoruz. Yapıştırma olduğu için çabuk ayrılıyor.
İnternetten buldugumuz halı deseninin ortasına bilgisayarda resmimizi yerleştiriyoruz. Bunu bir fotoğrafçıyada yaptırabilir yada evde kendinizde yapabilirsiniz.
Bu düğün resminde oldugu gibi olabilir.
Bu düğün resminde oldugu gibi olabilir.
Yada bebeğinizin  resminde olabilir.
Ya da bebeğinizin resmide olabilir.
Bu resimleri herhangibir kırtasiyede bulunan kimliklerimizi kaplattığımız gibi bir kaplama makinesi ile kaplatıyoruz. Böylece resmimiz hem zarar görmez hem uzun süre dayandığı gibi nazar boncugunun metal kısmına rahatlıkla yapışır.

Silikon tabancası ile fotoğrafla metal kısımları birbirine yapıştırıyoruz.Kaplama yaptırırken isterseniz ön tarafa düğün fotoğrafınızı arkayada çocuklarınızın fotoğrafını koyup çift taraflı kullanabilirsiniz.İşte size fotoğraflı nazarlık :)

8 YORUMLAR

  1. resimleri başka yerden aldım ama benim kendi kendime üretiiğim bi şey bi sürü yerde baktım böyle bişi görmedim evde çok şık duruyor :)