Friendship bilekliğim

-

Friendship Bilekliği
Bu bileklik yüzünden başıma neler geldi neler. Neredeyse okulda bütün kızlara ve bütün bayan öğretmenlere yapmak zorundayım. Nereden dedim kendim yaptım diye! İnce olanın yapılışı kolay ama V şeklinde olanı herkes az çok biliyordur ör ör bitmiyor. Neyse artık başa gelen çekilir burada size yakınmayayım :) Sonbahar’dan mı ne bu sıra bir turuncu-kahverengi düşkünlüğüm var. Her şeyde bir kahverengi turuncu mutlaka oluyor. Artık fotoğraflara geçeyim. Bedia size okul teması eşliğinde friendship bilekliklerini gururla sunar:

Friendship Bilekliği

4 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    bu bileklikler çok moda gören ister tabii :) Bediaa ,yandın şimdi marifet üyeleri de ister ,arkana bakmadan kaç bence burası okuldan daha kalabalık söyliyem :) güzel olmuş ellerine sağlık! neon renklerden de yap ama okula götürme ondan da isterler ya da parasıyla yap :)

  2. uykucusirin

    Ben de çok seviyorum bu bileklikleri, hatta geçen yıl yapmayı denemiş ama yapamamış biri olarak sizi tebrik ediyorum, ellerinize sağlık :)

Bir Cevap Yazın

Bediaaa

Hepinize merhabaaa.. Öncelikle 14 yaşındayım. Ailemi,arkadaşlarımı ve hayatımı çok seviyorum.(Şu sınavlar olmasa daha iyi ama. :D ) Hemen hemen iki yıldır yenileme,geridönüşüm ve yeni şeyler üretme çabası içindeyim. Hep takip ettiğim Sitedir 10 marifet. Umarım becerebilirim ne diyeyim :)

Keçe arabada bebek var yazısı

| | 0 Yorum

Bahar kelebekleri – keçe yaka iğnesi

| | 1 Yorum

Keçeden araba dikiz aynası süsleri

| | 0 Yorum

El yapımı keçe aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden Monster High temalı aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden kalp sevgi buketi

| | 0 Yorum

Keçeden yıldız araba süsleri

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden süslü lavanta keseleri

| | 0 Yorum