Pazar, Aralık 4, 2016
Friendship bilekliğim

Friendship bilekliğim

4

Friendship Bilekliği
Bu bileklik yüzünden başıma neler geldi neler. Neredeyse okulda bütün kızlara ve bütün bayan öğretmenlere yapmak zorundayım. Nereden dedim kendim yaptım diye! İnce olanın yapılışı kolay ama V şeklinde olanı herkes az çok biliyordur ör ör bitmiyor. Neyse artık başa gelen çekilir burada size yakınmayayım :) Sonbahar’dan mı ne bu sıra bir turuncu-kahverengi düşkünlüğüm var. Her şeyde bir kahverengi turuncu mutlaka oluyor. Artık fotoğraflara geçeyim. Bedia size okul teması eşliğinde friendship bilekliklerini gururla sunar:

Friendship Bilekliği

Paylaş
Bediaaa
Hepinize merhabaaa.. Öncelikle 14 yaşındayım. Ailemi,arkadaşlarımı ve hayatımı çok seviyorum.(Şu sınavlar olmasa daha iyi ama. :D ) Hemen hemen iki yıldır yenileme,geridönüşüm ve yeni şeyler üretme çabası içindeyim. Hep takip ettiğim Sitedir 10 marifet. Umarım becerebilirim ne diyeyim :)

4 YORUMLAR

  1. bu bileklikler çok moda gören ister tabii :) Bediaa ,yandın şimdi marifet üyeleri de ister ,arkana bakmadan kaç bence burası okuldan daha kalabalık söyliyem :) güzel olmuş ellerine sağlık! neon renklerden de yap ama okula götürme ondan da isterler ya da parasıyla yap :)

  2. Ben de çok seviyorum bu bileklikleri, hatta geçen yıl yapmayı denemiş ama yapamamış biri olarak sizi tebrik ediyorum, ellerinize sağlık :)