fular kolyelerim; sonunda :)

-

Selamlar… Hazır takılar için boncukları yaymışken fularları süslemeden kalkmıyım dedim.. Zaten bir süredir planladığım bir şeydi bu zamana kısmetmiş… :) Kapattım kendimi odama, aldım fularları, oturdum boncukların önüne… ve işte sonuçlar.. Azcık böbürleneyim izninizle; ilk denemem için güzel şeyler çıkardım… Büyük otorite kardeşim beğendi :) :) hep yanımda olan biricik arkadaşım da beğendi.. Sizler de beğenirseniz devam edeceğim bu işe :) ee sizce nasıllar?

canım hocam'a hediyedir bu...
canım hocam’a hediyedir bu…

arkadaşım beğendi, artık onun..
arkadaşım beğendi, artık onun..

diğerleri için bloğuma bekliyorum :)

22 yorum gelmiş

  1. fiamma1

  2. sybella

  3. dilevser

    :) çok teşekkür ederim hepinize… fiammai pinkly ve sybella mankenin ben olmamı kabul ederseniz çeker çekmez eklerim fotoları.. beğenmeniz çok mutlu etti beni… :)beyaz kelebek canım teşekkürler :)

  4. pinkly

    dilevser diyor ki;:) fiammai pinkly ve sybella mankenin ben olmamı kabul ederseniz çeker çekmez eklerim fotoları..

    Neden olmasın :)

  5. dilevser

    belinda, pinkly çok teşekkürler.. yarın gündüz gözüyle çekeceğim foto :)noblesse canım sağol… pek fırsat bulamıyordum bir şeyler yapmaya.. ama az da olsa yapmaya devam edeceğim artık.. sağol canım benim…cabam, teşekkür ederim :)

  6. adadenizi

    çok hş olmuş bunlar. Ben daha elime almadım o gün aldıklarımızı. Hep özeniyorum boncuklara alıyorum seninle bekliyor bir kenarda beni

  7. dilevser

    adadenizi sağol canım… eline alsan bırakamıycan ama :)mutluca, ben teşekkür ederim ama fikir benim değil çok daha profesyonel yapanlar var yine de sağol :)yamalı bohça canım teşekkür ederim çok mutlu oldum :) yapıcam daha iyice hevesleniyorum bu yorumlardan sonra..farfin çok teekkürle beğenmeniz o kadar önemliki benim için :)

  8. dilevser

    İnsanın kendi resmini çekmesi kadar zor bir şey yokmuş :)Fular kullanmayı çok sevsem de bağlamayı pek beceremem doladım çektim o yüzden.. yani ben böyle kullanıyorum.. Umarım duruşunu da beğenirsiniz.. hatta bağlama konusunda fikirlerinizi bekliyorum :)

  9. YellowAlien

    aa çekmişsin fotoğrafları :) ne hoş durmuşlar, tekrar ellerine sağlık, bizi kırmayıp fotoğrafladığın için de ayrıca teşekkür ederim :)

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum