Salı, Mayıs 30, 2017
fular kolyelerim; sonunda :)

fular kolyelerim; sonunda :)

22

Selamlar… Hazır takılar için boncukları yaymışken fularları süslemeden kalkmıyım dedim.. Zaten bir süredir planladığım bir şeydi bu zamana kısmetmiş… :) Kapattım kendimi odama, aldım fularları, oturdum boncukların önüne… ve işte sonuçlar.. Azcık böbürleneyim izninizle; ilk denemem için güzel şeyler çıkardım… Büyük otorite kardeşim beğendi :) :) hep yanımda olan biricik arkadaşım da beğendi.. Sizler de beğenirseniz devam edeceğim bu işe :) ee sizce nasıllar?

canım hocam'a hediyedir bu...
canım hocam’a hediyedir bu…

arkadaşım beğendi, artık onun..
arkadaşım beğendi, artık onun..

diğerleri için bloğuma bekliyorum :)

22 YORUMLAR

  1. Ellerine sağlık dilevsercim, hepsi de ayrı ayrı çok güzeller ama 3. daha da hoşmuş… Ben de boyunda görmek isterdim bu arada…

  2. :) çok teşekkür ederim hepinize… fiammai pinkly ve sybella mankenin ben olmamı kabul ederseniz çeker çekmez eklerim fotoları.. beğenmeniz çok mutlu etti beni… :)beyaz kelebek canım teşekkürler :)

  3. dilevser diyor ki;:) fiammai pinkly ve sybella mankenin ben olmamı kabul ederseniz çeker çekmez eklerim fotoları..

    Neden olmasın :)

  4. belinda, pinkly çok teşekkürler.. yarın gündüz gözüyle çekeceğim foto :)noblesse canım sağol… pek fırsat bulamıyordum bir şeyler yapmaya.. ama az da olsa yapmaya devam edeceğim artık.. sağol canım benim…cabam, teşekkür ederim :)

  5. çok hş olmuş bunlar. Ben daha elime almadım o gün aldıklarımızı. Hep özeniyorum boncuklara alıyorum seninle bekliyor bir kenarda beni

  6. adadenizi sağol canım… eline alsan bırakamıycan ama :)mutluca, ben teşekkür ederim ama fikir benim değil çok daha profesyonel yapanlar var yine de sağol :)yamalı bohça canım teşekkür ederim çok mutlu oldum :) yapıcam daha iyice hevesleniyorum bu yorumlardan sonra..farfin çok teekkürle beğenmeniz o kadar önemliki benim için :)

  7. İnsanın kendi resmini çekmesi kadar zor bir şey yokmuş :)Fular kullanmayı çok sevsem de bağlamayı pek beceremem doladım çektim o yüzden.. yani ben böyle kullanıyorum.. Umarım duruşunu da beğenirsiniz.. hatta bağlama konusunda fikirlerinizi bekliyorum :)

  8. aa çekmişsin fotoğrafları :) ne hoş durmuşlar, tekrar ellerine sağlık, bizi kırmayıp fotoğrafladığın için de ayrıca teşekkür ederim :)