Galvaniz Saksılarım

-

İkea dan almış olduğum saksılarımı bir güzel peçeteledim bakalım bayramda hediye edecem.İnşallah beğenirler.Farklı resimler için bloğuma buyrun.

galvaniz saksı
galvaniz saksı

galvaniz saksı
galvaniz saksı

16 yorum gelmiş

  1. kriizantem

    Sen aştın artık. Peçetelerde en ufak bir pürüz yok, zordur peçeteyle pürüzsüz çalışması. Desenleri de yine çok güzel. Bayramda sizdeyim bana hediye edersin artıkım:)

  2. banuca

    Bayramda bize de geleceksin değil mi :))Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık. Peçetelerim hazır, sizlerden gaza geldim ama bir türlü el atamadım.

  3. BeyazKKelebek

    :) hepinize hediye etmek isterim tabi. Bu güzel yorumlar için çok teşekkür ederim.Bloğumda yazmıştım peçeteler paşabahçenin, güzel peçeteler ama biraz pahalı, bunu ben indirimde almıştım. Takip etmek gerek.

  4. 38ela

    çok güzel omuşlar iyi günlerde kullansın anneniz ve anneanneniz.benimde metal kutularım var ben bişey sormak istiyorum acaba normal subazlı boya ile mi boyadınız? ve birde fırça izi kalmıyo mu?

  5. banuca

    krizantemciğim, kocaeli nin oralarda bir dağdayım ya, geleceğiniz zaman mail atın, blogumda adres var, haberleşiriz.Saksıları unutmayıııın :))

  6. BeyazKKelebek

    hepinize çok teşekkür ederim.Beni bu güzel yorumlarınızla çok mutlu ediyorsunuz. ( Keşke hepinize hediye edebilsem :)Gelelim sorulara38ela, bunu akrilik boya ile 2 kat boyadım. Fırça olarak , artık pek fırça kullanmıyorum böyle metal ve cam objelere çünkü iz bırakıyor onun yerine süngerler var değiyik boylarda onlardan kullanıyorum hep süper kapatıyor hemde iz falan bırakmıyor şiddetle tavsiye ederim.

  7. 38ela

    BeyazKKelebek açıklaman için teşekürler ama ben bişey daha sorucam:)bu sünger dedigin tıptıplayarak boyamak için daha dogrusu stencil kalıplarının üstünden boyayarak şekil çıkarmak için olan saplı süngerler mi yok yoksa düz bişeymi?

  8. BeyazKKelebek

    38ela,tabiki sorabilirsin :) bunlar sert bir malzemesi yok. Yumuşak uçu (Renart Ponpon Sünger) bu şekilde goggle da ararsan ilk çıkan siteye gir göreceksin şeklini.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Yakma çiçek nasıl yapılır, nerelerde kullanılır?

| | 2 Yorum

Kurdela ve boncuktan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden kırmızı gül nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

En pratik kumaş çiçek yapımı örnekleri

| | 0 Yorum

Patchwork kumaştan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Organze kurdeleden kolay gül yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yoyo çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı kumaş çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Video: Yakma çiçek nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Kumaş çiçek yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Tüllerden çiçek paket süsü yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kolay kumaş çiçekler nasıl yapılır?

| | 0 Yorum