Salı, Aralık 6, 2016
Galvaniz sulama kabı

5 YORUMLAR

  1. bir harika olmuş, çok zevklisiniz. ben sizden 10marifet sergisi için çalışma istedim mi acaba? artık karıştırıyor olabiliin, baştan özür dilerim. sergimiz bir bağış etkinliği. elde edilen tüm gelir, Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı’na bağışlanacak. o yüzden bol bol işe ihtiyacımız var. siz de ilgilenirseniz, bakın bilgiler ve adres burada: http://10marifet.org/etiket/10marifet-sergisi/ olumlu bakarsanız lütfen bana postaneden ulaşır mısınız?

    aslında herkese sesleniyorum biliyorsunuz… özellikle bayram telaşı bittikten sonra, lütfen eşe dosta da haber edip, 10marifet üyesi olmayanlardan da isteyin el yapımı işlerini. onlar da katkıda bulunsun bu hayır işine…

  2. Etkinliğe seve seve katılırım ancak Eylülde Atölyemiz’in sergisi var,ürünlerim burada sergilenecek. Bir sonraki etkinliğe önceden haberim olduğu taktirde tabii ki gönderirim. Sevgiler ve teşekkürler!

  3. rica ederim, etkinliğinizde iyi şanslar. bizim sergimiz ekim içinde olacak. eylül sonu – ekim başlarında gönderebilirseniz yine de çok makbule geçer.