Gazete Geri Dönüşümü

-

Gazeteden çubuk yapmayı denemek istedim. nerelere vardı bilseniz. Sanırım en iyisi blogumdan izlemeniz.. Çünkü çok sayıda resim ve açıklama var.

gazetenin dönüşümü
gazetenin dönüşümü

gazetenin dönüşümü
gazetenin dönüşümü

7 yorum gelmiş

  1. turkuazft

    siz usanmadan devam etmişiniz ,gazeteyi ben de bu şekilde kıvırarak sepet yapmayı düşündüm ,bir türlü düzgün saramadım ,ince kalın oldu ben de buraktımyine tavadan güzel bir dönüşüm yapmışsınız,elinize sağlık

  2. GGuven

    Kaç denemeden sonra bu pratik yolu buldum biliemiyorum. Epey zaman kaybı oldu tabii. Keşke her arayana ulaşabilsem de onlar bu zamanı kaybetmeden kolayını öğrenebilse. Blogları bu yüzden çok seviyorum zaten.

  3. esinsel

    Ah Güven’cim keşke daha önce haberim olsaydı.Hemen anlatımı olan bu yazımı işaret ederdimGerçi insanın uğraşıp didinip içine sinen bir sonuç alması da çok keyifli :) Bende bu yöntemi yıllar önce deneye yanıla bulmuştum.En kolay ve muntazam sonucu böyle alıyorum.Ellerine sağlık tavan şahane değerlenmiş :)

  4. GGuven

    esinsel , ben bu resimleri görmüştüm. Ama tarifi veren linki görmemişimm.. :( Ama olsun. Ben kendim başardım. Mutluyum, gururluyum. Tabii o muhteşem takıları kutuları filan yapmaya sabrım yeter mi bilmem. Zaten o kadar düzgün ve harika eserleri yapabileceğim ihtimali hemen hemen hiç yok :)

  5. GGuven

    Esinsel; 16 Temmuzda bloguna yorum bile yapmışım.Gülsüm Güven TUNCER :( Nasıl da gözümden kaçmış tarifi.

Bir Cevap Yazın