Gazeteden rulolar – tablo yapımı

-

Gazeteden rulolar
Okulda teknoloji ve tasarım dersini takip ediyorum. Bu sayede güzel bir çalışma ile karşınızdayım. Tabii ki okulda yapınca fotoğraf çekemiyorum. Ayrıca 1 günde bitecek bir işi 2 veya 3 haftada yapmak zorunda kalıyorum. Sonuçta 100 alıyorum ama :D Şimdi de gazeteleri rulo haline getirdik. Onları spiral olmak şartıyla sardık. Yapım aşamaları:

Gazeteden rulolar

Sadece geri dönüştürmek istediğiniz gazete sayfaları, kalem, tutkal ve fırça gerekiyor. Resimdeki boyut için ben çeyrek gazete sayfası kullandım. Yapacağınız şeye göre boyutunu seçebilirsiniz.

Gazeteden rulolar
İlk olarak bir gazete kağıdını kalem yardımıyla sarın.

Gazeteden rulolar
Sonra ucuna tutkal sürerek sabitleyin.

Gazeteden rulolar
Üstüne bastırın ve yassı hale getirin. (İlk resimdeki gibi olmalı) Sonra onu sarın ve sağlam olması için sürekli tutkal sürerek sarmaya devam edin. Yeterli sayıda yaptıktan sonra ne yapacağınıza karar verin. Ben bunlarla bir tablo yaptım.

Gazeteden rulolar
Bir baykuş yaptım. Onları tutkalla birleştirdim.

Gazeteden rulolar
Resimde görüldüğü gibi her sırada aşağıdan yukarıya doğru ” 3, 4, 4, 3, 4, 4, 4 ”  tane rulo kullandım. Ama son üç sırada 4 tane yaparken en sağdakini ve en soldakini biraz daha yukarıdan yapıştırdım. İki büyük göz ve küçük bir gaga ile çok güzel oldu. Sonra siyah bir kartonu mukavva karton yapıştırdım. Üzerine de pastel boya ile arka plan çizdim. Ve sonuç:

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

little.marifet.ece

Merhaba,ben Ece! Aslında burada benden küçük biri var mı bilmiyorum. En küçük olmakla birlikte en acemi olanınızım. Gelecekteki evimde sanat atölyesine benzer bir odam olacak. Ve her çeşit el işi yapacağım. Keçe, polimer kil, minyatür… Daha çok şey öğrenmek için buraya katıldım. 13 yaşındayım ve bu siteye bayılıyorum. Gerçi okul ve dershane dolayısıyla yapmak istediğim çoğu şeyi yapamıyorum ama yaptıkça paylaşacağım. Arkadaşlarım kibar, güvenilir, akıllı, sorumlu ve yardımsever olduğumu düşünür. Daha fazlası için hobilerim: piyano çalmak, şarkı söylemek, deneme yazmak, okumak, kompozisyon yazmak,okumak, yazılarımda söz sanatlarından yararlanmak, merak etmek ve araştırmak, resim çizmek, şeker, kek, kahve fotoğraflarına bakmak, doğada gezmek, içinde karton, makas, boya vb. olan her şey… Evet, çok garip hobilerim vardır. Çok konuştum ama en sevdiğim renklerin mavi,yeşil ve şeker pembe, sevmediğim renklerin de gri ve kahverengi olduğunu söylemezsem içim rahat etmeyecek.
Vaktinizi ayırıp bunu okuduğunuz için çok teşekkür ederim ^_^ <3

Eski kot ceplerinden organizer yapımı

| | 3 Yorum

Eski kıyafetleri değerlendirme; şapka dikimi

| | 0 Yorum

Eski kazaktan sıcak su torbası kılıfı yapımı

| | 0 Yorum

Geyikli atkı (eskileri değerlendirme)

| | 1 Yorum

Geyik figürlü çanta (anlatımlı)

| | 2 Yorum

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Dikiş, eskileri değerlendirme; gecelik yapımı

| | 0 Yorum

Tel askı ile tavşan kulağı yapımı

| | 0 Yorum