geç kalmış bir paylaşım:)

-

Bu işi çok önce yapmıştım.Paylaşma fırsatını yeni buldum.Hani sonbahar yarışması yapmıştık ya ben yarışmaya katılmadım ama yarışmayı duyunca resim yapmayı çok seven kızıma ”sonbaharla ilgili bir resim yaparmısın?” dedim.Oda bu resmi yaptı.

kızımın yaptığı resim
kızımın yaptığı resim

Bende daha önce bir çok yabancı sitede görüp yapmak istediğim bir şekilde bu resmi kalıcı hale getirdim.Ve kumaşın üzerine sabitlediğim resmi elimdeki iplerle renklerinide uydurarak nakış olarak işledim.Böylece kızımın yaptığı bu resmi senelerce saklayabilirim.Bu işi tabiki kızımda çok sevdi:))

benim işlediğim
benim işlediğim

7 yaşında bir çocuk için sonbaharı ne güzel resmetmiş değil mi?Sol ortadaki kahve rengi şekillerde imzası oluyor(muş).Daha kullanmadım bu kumaşı ama bir ara çerçeve yapmayı düşünüyorum.Veya bir çanta dikip oraya monte edebilirim.Sizde yorumlarınızı belirtirseniz yeni okumayı öğrenen kızım okur ve sevinir:))

23 yorum gelmiş

  1. glin

    ÇOOK BEĞENDİM.O MİNİCİK ELLERİNE SAĞLIK.KIŞ DA YAPSIN,HAZIR KAR MEVSİMİNDEYKEN.ÖPÜYORUM GÜL YANAKLARINI.

  2. ozimer

    Harika çok güzel bri fikir bende oğlumun resimlerinden birini yapmalıyım hemen…Çok ama çok güzel çizmiş

  3. celebi74

    Bende çok beyendim.. çizim de güzel işlenmiş olması da güzell…ne güzel sağlam uzun ömürlü bir hatıra oldu.. ve eminimki bu işi yarışmaya göndermiş olsaydın birinciliğe oynardı….

  4. dolunay82

    ben bu resmi çizen şevval.resmimi beğenmenize çok sevindim.anneml bakarken bende bakıyorum sizlerd çok güzel şey ler yapıyorsu nuz

  5. dolunay82

    glin:beğenmene sevindik.valla kızım zaten sürekli resim yaptığı için kışda yapar yazda.en sevdiği şey resim yapmak.hele böyle beğenilince uçuyor.zaten kendiside söylemiş:)ozimer:evet sizde hemen yapın bence çocukların küçükken yaptıklarını büyüdüklerinde hatırlamak çok keyif verici.küçükgüneş.beğenmene sevindik.yabancı sitelerde bir kaç defa görmiştüm bu fikri.bende uyguladım.çelebi74:güzel yorumun için teşekkürler.yarışmada o kadar güzel işler vardıki.ben uzaktan bakmaktan çok keyif aldım.ama vaktim çok az olduğundan buradaki faaliyetleri kenardan takip etmeyi daha çok seviyorum.kızımda ben iş yaparken açıp yorumları okudu.yeni öğrendiği yazısıyla kendince cevap yazdı.oda çok sevindi.teşekkürler.

  6. asenayagmur

    Kızınızı öpüyorum.Güzel kalbi,resmine yansımış.Sizi d tebrik ediyorum.Çok özel ve paha biçilmez bir çalışma olmuş,ellerinize sağlık.

  7. sibelmerve

    Resimde çok güzel sizin bu şekilde düşünüp değerlendirmenizde. Evlatlarımızın her yaptığı ayrı kıymetli bizim için. Senelerce bozulmadan saklamak için çok güzel bir fikir. İkinizinde ellerine sağlık

  8. Figen abla

  9. dolunay82

    evet figen abla.gerçekten çocuklar doğuştan sanatçı oluyor sanki.onların şekillere ve nesnelere bakış açıları çok farklı ve bazen bizi şaşırtacak kadar akıllıca düşünüyorlar.

  10. farfin

    harikasın nefis olmuş,ve manevi değeri çok büyük yıllarca saklanacak birşey yapmışsın,ellerine sağlık:)

  11. dolunay82

    ben bu yorumları nasıl kaçırmışım.songül,favorim beğenmenize sevindim.dendenak tavsiye ederim gerçekten çocuklar için çok sevindirici.ilerde küçükkken yaptığına bakmak çok güzel olur:))farfincik nerelerdesin ama sanada teşekkürler.

  12. dolunay82

    güneşedoğrum en çok senin beğenmene sevindim:)) malum her şeyi beğenmediğini hepimiz biliyoruz:))saat12 ne demek şimdi bu .. açık konuş beğendinmi beğenmedinmi.valla kırılmam bak doğruyu söle.neyse söylemesende senin buraya teşriflerin bile beni mutlu etti.saraylardan kalkıp gelmişsiniz.zahmetler vermişsiniz:)tekrar bekleriz efendim.:))

  13. saatoniki

    efenim pek sayın gunesedogru ‘ hanımın lütuf buyurduğu cümleye, üşengeçliğim nedeniyle aynen katıldığımı ifade etmek içün “denden” işareti koyayım da fazla yorulmayayım dedimdi. bir denden işaretine bu kadar uzun bir yorum yazmakla dinlendiğim o ânın 8 katı yorulmuş bulunuyorum

  14. dolunay82

    nrhnmrl beğenmemne sevindik.teşekkür ederiz:)saat12 hakkaten “” yerine güzel yazsaydın daha yorucu olurdu:))))))))))))))))))verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz:))

Bir Cevap Yazın

Barbie bebek evi yapalım

| | 4 Yorum

Kartondan Kızılderili şapkası yapımı

| | 0 Yorum

Ponpon oyuncak yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri: kağıttan timsah yapımı

Çocuk etkinlikleri: kağıttan çilek yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kağıttan bayrak yapımı

| | 0 Yorum

Keçe ve strafordan araba yapımı

| | 0 Yorum

Seramik çileklerden pano yapımı

| | 0 Yorum