69 yorum gelmiş

  1. pelos

    canlarımm samimiyetimle söylüyorum siz bu güzel yorumlarınızı yapmasanız ben heralde bu kadar hevesli olmazdım.. çok teşekkür ederim.. evet mavi olunca bir başka oluyor dilevser.. :)

  2. yalnzben83

    HARİKA TEK KELİMEYLE KUSURSUZ GÖZÜKÜYOR. AMA BEN BUNLARIN KULAKTA NASIL DURACAĞINI ÇOK MERAK EDİYORUM. SİZE BİR MANKEN ALALIM EN KISA ZAMANDA ONA TAKIP ÇEKİN FOTOLARI OLMAZ MI BENİDE MERAKTAN KURTARMIŞ OLURSUNUZ….BENCE BENİM GİBİ DURUŞUNU MERAK EDEN BAŞKALARI DA VARDIR

  3. pelos

    teşekkür ederim.. Kulakta da farklı durmuyor aslında ama merak eden vardır tabi.. Şimdilik mankenim yok. Kendim takıp da çekemiyorum.. Yengem gelince ona teker teker takıp çekerim, hafta sonu hazır olur :))

  4. dilevser

    ben kendin takıp çekme yöntemi biliyom :) bi aynanın karşısına geç tak küpelerini.. çevir objektifi kendine böylece aynada fotoğraf makinenin ekraında nasıl göründüğünü görür güzeellce çekersin.. :) hadi çek :)

  5. pelos

  6. pelos

    sizi kıracağıma…. çekmeye çalıştım. saçlarım orman gibi, siz küpeye odaklanın :) ben anca bu kadar çekebildim..

  7. kriizantem

  8. pelos

    teşekkür ederim kriizantem ayrıca nurhan abla seninki gözden kaçmış. sana da teşekkür ederim…kızlar çektim, bakın hadi huhuu..

  9. selmatozan

    bundan iyisi can sağlığı peloş gayet güzel çekmişsin, kulakta duruşu ayrı bir güzel, tekrar ellerine sağlık:))

  10. pelos

    ohh böyle de beğenmeniz içimi rahatlattı :)alonenes ben de bu tarz hatta hiç küpe takmazdım ama yapmaya başladığımdan beri ısınmaya başladım. :) çok teşekkür ederim.yalnzben83 saçlarımı da beğendiğin için teşekkürlerr.. :D

  11. dilevser

    bence saçların gayet güzel simsiyah görünüyo…küpenin duruşu pek zarif ellerie nazar değmesin :) bir de ben bir şey istsem.. şu etrafındaki bocukları sararken bir resim istiyorum ben birşeyleri yanlış mı yapıyorum acaba :)

  12. dilevser

    sende olmayan bir şey yok, olmayan bende :) diğerlerine de baktımda bugün tekrar, boncukları sararken ben bi hata yapıyorum… hem senin damla boncuklar çok güzel.. ben boncukçuda görünce bişeye benzetemiyordum önceden :)

  13. pelos

    ben o zaman yaparken fotoğraflarım senin için.. aa ben o boncukları özellikle daha çok seviyorum.. artık görünce es geçmeden alırsın :)

  14. nuap

    merhaba pelin;Lütfen pasaj.com ‘a üye ol ve kendine ordan da bir dükkan aç. Bizde bu güzel küpeleri satın alabilelim:)

  15. fiamma1

    Sevgili Peloş, çok güzel olmuş,tasarım bir harika, gule gule sat insallah ,ama bir tane de kendine yap tabii

  16. pelos

  17. nalana

    MAŞAALLAHartık başka söyleyecek sözüm yok.istanbulda görüşünce de şaaaaap diye öpecem .bu kadar

  18. pelos

    nazesen, miragex, nalan abla, Nefertiti çooook saolun. yorum yazan elleriniz dert görmesin.Nalan ablacım sabırsızlıkla bekliyorum o günü, çok güzel olucak sizleri görmek :))

  19. pelos

    Embircim çoookk teşekkürleer..Bugün övgülerle gaza geldim yine :) bir şeye başladım tam çıldırmalıktı. 1.si bitti gibi 2.yi nasıl yapcam diye düşünüyorum kara kara. :))

  20. esinsel

    çok iyi fotoğraflamışsın peloşcum,küpe can bulmuş,tekrar ellerine sağlık.2.küpeye kolay gelsin,bende az önce bileziğimi tamamladım,darısı başına.

  21. pelos

    teşekkürler arkadaşlar.esinsel birazdan başlıorum 2.küpeye.. oh ne güzel olmuştur yine bileziklerin, maşallah sana..similing şık takıların var,ellerine sağlık.. :)

  22. pelos

  23. esinsel

    ay ay ay çok mutlu oldum peloş,nasıl sevindim bilemezsin :))) inşallah hayırlı,bol bereketli çoook satışın olur canım.

  24. kriizantem

    Bol kazançlar peloşcum.Sevindim satmana. Hangi sitede sattın etsy mi pasaj mı? Bende takı askısı satmayı denesem mi acaba:))

  25. pelos

    canlarım saolun, evet ben bu gazla neler yapmam.. 2siyle de satmadım malesef. Facebooktan blogumun ve pasajın tanıtımını yapmıştım. Ayrıca fotoğrafları ekledim facebooka. Aydından bir arkadaşım beğenmiş ve arkadaşlarına yollamış pasaj dükkanımı. ordan beğenmişler. ama pasajı aradan çıkardım tanıdık aracılığıyla olduğu için.. İstanbuldaymış alacak arkadaş elden vericem..Kriizantem kesinlike koymalısın. Bütün çalışmalarınızı.. Mutlaka o site de gün geçtikçe ünlenecek ve satışları artacak inanıyorum..Esinsel senin de bilezikler kapışılır söliimm:))Ha ayrıca pasaj tanıtım amaçlı sanırım, geçen mail attı bana.. Eğer istersem Derya Baykal’a çıkabilirmişim.. Tabi sadece bana atılmış bir mail değil. Bir değerlendirmeden sonra kimin katılacağı belli olacak sanırım..

  26. kriizantem

  27. pelos

    gaza gelip koydun mu kriizantem? tbi satılmazsa hediye edicez.. zaten illa satalım diye yapmıyoruz ki, hem eğlenmek hem kafa dağıtmak… satılırsa ne mutlu tabi.. şimdiden bol kazançlar diliyorum :))

  28. nalana

    neduk diyor ki;Nalan Hanıııım.Bütün arkadaşlar benim için de öpülecek lütfen.Pelos’a da ayrıca nazar değmesin tü tü tü….diye tükürüverin bir zahmet.12 Mart 2009 22

    memnuniyetl nedukcuğum,keşke sen de gelebilsen

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Kırmızı tığ işi küpe yapımı

| | 0 Yorum

Battaniye motifli küpe yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi küpe yapımı

| | 0 Yorum

Pullu küpe nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Zarif küpe yapımı

| | 0 Yorum

Çok şık zincirli küpe yapımı

| | 0 Yorum

Örgü küpe yapımı

| | 0 Yorum

Gömlek düğmesinden küpe yapımı

| | 0 Yorum

Pullu küpe yapımı

| | 0 Yorum

Çiçekli küpe yapımı

| | 2 Yorum

İnci küpe yapımı

| | 0 Yorum

Pirinç taneli küpe yapımı

| | 1 Yorum