Cumartesi, Aralık 3, 2016
Geçmiş zaman elbisem…

30 YORUMLAR

  1. gerçi blogundada yazdım ama yine döktürmüşsün hatun…ellerin dert görmesin…senin hızına ayak uydurmaya sanırım kimsenin gücü kuvveti yetmez… öpüyorum

  2. vay vay vay !!! bu ne şıklık bu ne güzellik yahu!!!! çok güzel ve şık olmuşsun elbise tam belgin doruk filmlerinden çıkmış gibi :) çok romantik ve de çok şirin bir havası var. küçük kız havası katmış belindeki kurdela da pek tatlı olmuş :) birinci resimdeki duruşun da bana hülya koçyiğit duruşunu anımsattı neden bilmem. bu durumda senin romantik yemek sayısı ikiye yüseldi şenay :) güle güle giy :)

  3. elbisen çok güzel olmuş he zamanki gibi arkadaşım ellerine sağlık da sanki zayıflamış gördüm seni süzülmüşün ….
    yakışanı bilip dikip giyiyorsun vesselam :)

  4. uzun süre görünmeyince sizin oralarda 40 gün 40 gece mi sürüyor düğünler diye düşündüm yani :) abiyen nasıldı memnun kaldın mı ??

  5. şifonu severim güzel seçimmiş :) ya ben kendi abiyemi dikeyim dedim yeğenimin sünnetine de eniştemin verdiği makina da bozuldu çağnozu falan değişecek dedi sonra yeni makina aldım ama vakit kalmadı yarım dikilecek bir köşede bekliyor benim elbise. yani düğün arifesinde istediğin hiç bir şey tam olmuyor. ben de satın almak zorunda kaldım abiyemi.

  6. mükemmel olmuş ve yine size çok yakışmış. makyajınız da harika duruyor :) o güzel gülümsemeniz de tabii ki hepsine eşlik ediyor.

  7. yagmuryurekcim :) Çok teşekkürler sana da :) Eh işte yapmaya uğraşıyoruz kendi çağımızda :) Ve hayır zayıflamadım aslında oturduğum yerde belden aşağısını şişiriyorum :) Elbisenin belden ağaşısı kloş olduğu için öyle görünmüş kamufle ettim :)

  8. Sevgili shane :) Çok teşekkürler… Evet bu fotoğrafları çekerken bir ayrıcalık yapıp makyaj da yapıverdim :) Uyumum eksik kalmasın diye beğenmeniz ne güzel :)

  9. şenaycım süpersin vallahi, ellerine kollarına sağlık. güzel iş çıkardığın ayrı bir de çok yakıştırıyorsun maşaALLAH diyeyim yine daha ne diyeyim :)

  10. Filizciiiiimmm illa birşey yapsın diyorsun :) Hafta sonu yaptırcam ona birşeyler :D Ama belirteyim eşim zaten evde yemek yapar çok da sever yemek yapmayı :) Uydurur birşeyler yeteneklidir yani :)

  11. Münürecim çok teşekkür ederim canım :) Zaten yakıştığına inanmasam eklemem gerçektende :) Siz yapıpta rezil ettiğim şeyleri görmüyorsunuz bunlar buzun görünen yüzü :)