GELIN KAYNANA ABAJURU:)

-
gelin kaynana abajuru:)
gelin kaynana abajuru:)

10marifette gordugum balona ip sararak abajur yapimini denemek icin sabirsizlaniyordum,evdeki yunle denedim.tutkal kuruyunca yune yapisti ve balonu patlatinca abajur da sonuverdi.kayinvalideye bahsediyordum, kinnapla olur o dedi.bayramda gelin kayinvalide el ele kinnapla yapiverdik.bitince ben kapi susu boncuklari ile biraz renk kattim abajura…cok sirin oldu, antreye bir hosluk getirdi..deneyecekseniz ip cok muhim benden demesi, ucurtma ipi diye satilan kinnapla deneyin, yunle basarili olamadim ben.

16 yorum gelmiş

  1. bbuket

    çok muntazam olmuş ellerinize sağlık. bende aynı iple denemiştim ama yünle sizin başınıza gelenlerin aynısı başıma geldi. yani işin püf noktası kınnap değil.

  2. sesiber

    Bence boncuksuz hali daha güzel olurmuş, bence tabii.görüntüsü çok güzel, sıkı sarılmış gibi de gelmedi bana, Ellerinize sağlık. Kendim denersem bitince sprey boyayla boyamayı düşünüyorum.

  3. embir

    iyi günlerde kullanın çok güzel olmuş, bende sesiye katılıyorum boncuksuz sanki daha da hoş olacak gibi. Yani ipin özelliğinden sade olursa daha doğal gözükür. Sibelcim seninkini de şimdiden merak etmeye başladım.

  4. zmrzilinka

    aslında belki de sararken ufak ufak boncuklar geçirip ipe oyle dolarsak kendinden boncuklu olur :) güzel olmaz mı ne dersiniz?bu arada bildiğimiz beyaz tutkal ile oldu değil mi?

  5. evet aynen katılıyorum yaparken az biraz boncuklasak daha iyi olur gibi.benim işler boncuksuz olmaz çünkü.ben denememiştim bunu ama şimdi heveslendim.boncuklusunuda ben yapamaya çalışıyım bakıyım bari:))

  6. boradora

    simdiiiiii….boncuklar zaten, uzerine konma:) hemen cikartilasi yani..renk olsun diye uzerine attiriverdim…sıkı sarmaya gelince burasi bizim yatak odalarina bakan antre sabaha kadar yaniyor o lamba, gece lambasi niyetine.biraz los olmasi isime geldi yani:) ama bilerek sıkı sarilmis degil, tamamen tesaduf..zaten balona ip sarmak da bebek isi demeyin, saka gibi bir sey…balon kacar, ip kayar:)))boncuk gecirilmis ip tam yapismazsa ilk yaptigim gibi sonme olabilir diye dusunuyorum..sprey boya ile boyama fikri bana da makul geldi de…bekleyemedim..hemen bitir yap as istedim..

  7. zeynoooo

    tek kelimeyle süper olmuş..gerçi ben o balonun bulunma aşamasını,ipin sarılma aşamasını bildiğim için gözümde yeri başka..ellerine sağlık boradora,bence harika olmuş:)bora ve zeynep evde boyayacak bişey bulamıyorlarsa bize gelsinler..

  8. yenihayat54

    bu abajuru görünce çocukluğum aklıma geldi..ilkokulda bir bayan öğretmenim vardı hayatımın anlamıdır kulakları çınlasın sağsa,beni şekillendiren eldir kendisi..4.sınıfta bana bu balonun yapımını öğretmişti..günlerce evde patlayan yapış yapış balonlarla uğraşmıştım..becerene kadar annecim ne çekti benden..ama yapmıştım…öğretmenim o zamanlar bana jelatin diye birşey aldırdı..kağıt gibi şeylerdi hala varmı bilmiyom..onları tencerede bir miktar suda erittik,ılındıktan sonra balonu buladık,sonra orlon yün vardı o zamanlar,o yünle etrafını sardık bir gecebekledikten sonra balonu söndürdük..ipler içine göçünce hayal kırıklığımı anlatamam..sonra elle düzeltince bi şeye benzedi ve oldu..birçok el becerimi bana kazandıran öğretmenimi bir görsemde ellerinden öpsem..ne günlerdi..bana anılarımı tazelettiniz sağolun..keşke gene çocuk olsamm..

  9. süper gözüküyor ama ben bu işlerde çok acemiyim baştan nasıl yapıldığını anlatır mısınız lütfennn.

  10. boradora

  11. asyayaren

    eğer sönersede şişiirlme yerinden biraz boşluk yaparak sarıyoruz yaa.. duya takılan yerinden doğru içinde tekrar balon şişirilirse ele bozulan yerlerini düzeltmek dahada kolay olacaktır ipler kuruduğundan tekrar yapışma riskide yok ….

  12. zmrzilinka

    :) cok mantıklı asyacım!Güzel açıklaman için teşekkürler sevgili boradora!Yılbaşında arkadaşlarıma hediye yapacağım iki tane abajur ;)Renkli ip bulamıyoruz değil mi?Olmadı ben de sprey boya ile boyamayı denerim sesi’nin dediği gibi…Daha önceden yazmıştım yapılışını, sonrasında yapar sizle paylaşırım demiştim ama üşengeçliğimden bir türlü yapamadım :))Şimdi boradora sayesinde yeniden şevklendim!!

Bir Cevap Yazın

Teraryumlu abajur

| | 0 Yorum

Bahar temalı abajur teraryum

| | 0 Yorum

Gazete kağıtlarından damacana kılıfı

| | 0 Yorum

Fanusta dağ evi – teraryum

| | 0 Yorum

Led aydınlatmalı taş ev teraryum

| | 0 Yorum

Dekoratif ayna çerçevesi – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Hem teraryum hem ajabur

| | 0 Yorum

Abajur teraryum

| | 2 Yorum

Cadı temalı shadow box

| | 0 Yorum

El yapımı SOS oyunu

| | 0 Yorum

Tahta paletlerden sedir – diy

| | 0 Yorum

Mutfak duvar süsü – diy fikirleri

| | 3 Yorum

Eski çerçeveden dikiş temalı pano yapımı

| | 0 Yorum

Kolay kalemlik yapımı

| | 0 Yorum

Gazoz kapakları ile sehpa süsleme

| | 0 Yorum