Salı, Aralık 6, 2016
GELİN KUŞAĞI

82 YORUMLAR

  1. her ne kadar bu kuşakları sevmesem de annenin ellerine sağlık mavişim :) ya kırmızı hiç uymuyor gelinlikle, benimki pembe olsa olmaz mı diye düşünmüşümdür hep :))

  2. KIRMIZININ NE ANLAMA GELDİGİNİ ne anlamda gelinlige takıldıgını anlatma ma gerek yok dimi pembişim:))))))))))))zaten hemen çıkartıyolar şimdi :))))pembe kuşakkk olur tabi ama rüyanda:))))

  3. mavisofra diyor ki;KIRMIZININ NE ANLAMA GELDİGİNİ ne anlamda gelinlige takıldıgını anlatma ma gerek yok dimi pembişim:))))))))))))zaten hemen çıkartıyolar şimdi :))))pembe kuşakkk olur tabi ama rüyanda:))))

    biliyorum anlamını ama o da çok saçma geliyor bana, neyse burada konuşulacak konu değil tabi bunlar :) pembe kuşak olayına gelince, istersem gelinliğim bile pembe olur kız :)))

  4. alya nurten torum diyor ki;mor bile olur

    :))) insan istedikten sonra neden olmasın dimi :) gerçi ben şaka yapıyorum, gelinlik beyaz olarak güzel :)

  5. alya nurten torum diyor ki;kim inanır

    kadirrrrrrrrrrrrrrrrr :)))))) aşkım annenin ellerine sağlık bence gelinlikle güzel oluyor buda güzel olmuş. Anlamıda kimin umrundaa:)))) kim ne bilcek herkes takıyor hepsi anlamına uyuyo mu sankii :)) takmam ben anlamı bana uymuyo diyen gördünüz mü heç:))

  6. böyle biseyi ilk kez görüyorum kırmızı kurdelayı biliyorumda:) ayrıca ben adetlerimizi seviyorum ya kurdela olayınada sıcak bakıyorum:)) annenin ellerine saglık mavi:)

  7. aslimavi diyor ki;böyle biseyi ilk kez görüyorum kırmızı kurdelayı biliyorumda:) ayrıca ben adetlerimizi seviyorum ya kurdela olayınada sıcak bakıyorum:)) annenin ellerine saglık mavi:)

    Katıldım aynen. MAvişin annesi 10 marifette olsa adı lacivert olurdu ahahaa:DD eline sağlık annenin

  8. eft benimki de bi başkaydı büklümlü büklümlü kurdelaydı.. annenin ellrine sağlık canım.. çokk güzel olmuş gelinlikle daha da güzel duracağına eminim…

  9. cikolatamolmadanasla diyor ki;Katıldım aynen. MAvişin annesi 10 marifette olsa adı lacivert olurdu ahahaa:DD eline sağlık annenin

    lacivert ha :))))))) koptumm

    mavisofra diyor ki;sen iyleşmisin belli kuzumm çenen düşümüş genen:))))))))))))))))))))))))

    he aynenn:)) hasta mı kalsaydım yoksaa çenemden rahatsız mı oldunuz mavi hanım:)

  10. maviş görmemişim ben bunu. pinkly’ye ve favoriye katılıyorum :) takanların hepsi mi kırmızılar yani :Pellerine sağlık annenin, ben evlenirken benim hakkımı alyaya yollasın :):):)

  11. ev alabilmek gerçekten kurdelalı bir açılış gerektiriyor, özellikle de istanbuldaysa, çok pahalılar yaaa. allah nasip eder inşallah alyacım. sen ev al da maviş yollar kesin :D

  12. Ben acele evlenen tayfadan olduğum için gelinlik bile giyemedim.Bence klasik kemerden se bu daha tatlı olmuş.Annenin ellerine sağlık.

  13. bende iki tane kurdele vardı ama ben aceleden takmayı unutmuşum :)) düğün bittikten sonra aklıma geldi :))))çokta gerekli olduğunu düşünmüyorum açıkcası.

  14. ya offf ya annem burda olsaydı yada anahtar bende olsaydı bak nası yetişiyodu :((bebişde iyi cnm çeyiz serildi dimi belki gelmezsin daha şimdi çıkmam gerek seni tanımasamda çok seviyorum cnm çok mutlu olmanı istiyorumm çok güzel bi gelin olcak benim arkadaşımm öpt cnm

  15. canmmmm bende seni görmesemde duymasamda tanımasamda..:) çook sewiyorum çok tatlısıınn.. inşallah güsel olurr dua et bana emii çok öpüyorumm:)

  16. ditay heycandandır :))insanın gözü bişey görmüyo valla o anda:))oslemincim en özel gününün çok güzel geçmesi dilegiyle sevgilerimle cnm :)))bende öpt

  17. haklısın mavicim o heyecan çok farklı allah herkese nasip etsin.oslemcim inşallah mutlu günlerinin başalngıcı olur düğünün. mutluluklar canım :))

  18. bende dügüne bi hafata kala küsmüştümmm eve gittim davetiyelerimiz gelmiş barıştımmmmmmmmmmm:)))))))))onları görünce:)))))))))))

  19. :))))))))))bende o an yolda atttım yüzügü içimden eyvahh mazgala girdi diyomm o karanlıkta nasıl buldu getiirdi anlamadımm kısmet işte atsanda küssende hayat arkadaşımız onlar bizim

  20. çok güzel olmuş ellerine sağlık annenin canım,ben geçen gün baktım hepsine seninkilerin,yavaş yavaş yorumlucam artık:))

  21. sen yokken fazla yazım çıkmadı farfincimm:)))))))))))))))))))))65 tane kadar:)))))))))))bencede favori bizi başka adam çekmezdi:==========