6 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Gelinliklerin hepsi çok harikalar ama birincinin arkadan duruşuna bayıldım gerçekten… Pygmalion düğün hazırlığı için mi arıyor acaba :) Kolay gelsin gerçekten bu kadar güzel gelinlik arasından beğenmek zor, gözünü kapa seç birini yoksa seçenek asla bitmez….

  2. ayferce

    birinci resimdeki gelinliğe kızlarım bayıldı… hatta sana olur bana olur diye didişiyorlar :) gerçekten çok zarif ikiside…

  3. pygmalion

    sevgili ayamaya, ne kadar incesiniz. ne kadar güzel modeller ikisi de. tam tülden, uzun ve dökülen etek olsun derken azıcık kabarık mı olsa dedirttiler bana ama zaten bunlar da tam tadında kabarık. gerçekten harikalar. çok beğendim :)

    evet sevgili senayatilgan; eylül ayında düğün var da, ben de gelinlik paylaşıp duruyorum, sevgili arkadaşlar da sağolsunlar fikirler veriyorlar. çok mutlu oldum bu nedenle, herkese anlatıp duruyorum :)

  4. ayamaya

    beğenmenize sevindim :D
    en cok da pygmalionun beğenmesine sevindim
    evlenirken benim tek düşüncem saten gelinlikti, model belirlememiştim, ilk girdiğim gelinlikçide modelim karşımda duruyordu
    umarım sen de hayalindeki gelinliği en kısa sürede bizimle paylaşırsın
    tül sevmem ama ilk model hoşuma gitti hem kibar hem sade, ne çok kabarık ne de sıradan ,değerlendirilebilir ;)

Bir Cevap Yazın

ayamaya

Hayat kısa, yaşamaya bak :) Sevdiğim şeyler dikmek, örmek, tasarlamak ve bunları birilerinin beğenisiyle yaparak gelire dönüştürmek… Çalışıyorum ama severek. Gece gündüz farketmez… Gelsin siparişler :))

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum