Çarşamba, Aralık 7, 2016
GELİNLİK ŞALI “yaz yarışması”

GELİNLİK ŞALI “yaz yarışması”

7

Merhaba ben de yarışmaya katılmak istedim. Yaz aylarını tercih ettiğimiz düğünlerde yine de ihtiyaç duyarız şık bir şala, ben bu şalı çok beğenerek yapmıştım ve bir de baktımki bu şaldan sürekli siparişler almaya başladım. Anlıyacağınız hem hobi hem de eşime katkıda bulunmak maksatlı yaptığım için umarım ben de tutulan arkadaşlar arasına girerim :)

7 YORUMLAR

  1. Merhaba ben de yarışmaya katılmak istedim

    iyi etmişsiniz de…ama yaz yarışması etiketini eklememişsiniz..ellerinize sağlık…ben tutuyorum:)

  2. ben bütün yarışma çalışmalarını tutum bu yarışmada…tutmak zorunda hissettim kendimi:(tabii doğal olarak da; kendimi iyi hissetmiyorum…

  3. teşekkür ederim sefa97 beğenmenize sevindim evet etiketlere yazılacagını bilemedim başlıga yazmıştım ama o da görünmüyor sanırım hatalı yaptığımdan oldu :(

  4. :( üzüldüm buna sefa97 bence zaten tutulmak değil önemli olan ben çok yeni sayılırım henüz burada sizler kadar iyi oldugumu söyleyemem iddalı da değilim zaten ben burada kaynaşmak maksatlı katılım düşünmüştüm ayrıca her gün en sık baktıgım site burası öyle güzel şeyler var ki burda yeni şeyler görüp öğrenmeyi çok seven biriyim örğüyede müftelayım diyebilirim benim yaptıklarımın beğenilmesi bile bana bir ödül diye düşünüyorum :)

  5. güzel olmuş ellerinize sağlık.Benimde var buna benzer bir şalım ama benimkisinin tamamı ortasında kullandığın ipten.Eğer ipe doğru yerden başlarsan değişik bir model veriyor.Benimkisi ortası üçgen kenarları fileli gibi oldu.Eğer kameramın azizliğine uğramasam göndereceğim o kadar çok şey var ki….. ahhh ahhh.