Gemi Turuna Çıkanlara Tavsiyeler: Ne Giyilir?

-

Yaz tatili planlarının yapıldığı dönemlerde büyük bir çoğunluk geçen yıllarda tercih ettiği yerleri tekrar tercih etmektedir. Monotonluğa yol açan bu durum yerine daha sıra dışı aktivitelere, uygun fiyatlarla katılmak hem keşif hem de tatil açısından verimli olduğu ele alınmıştır. Gemi turları bu kapsamda en farklı tatil seçeneklerinden biridir. Sürekli yolculuk ettiğiniz fakat yolculuğunuz esnasında bile tatil yapabileceğiniz bir imkan sunan gemi turları, yeni yerler keşfetmek açısından da idealdir. Tatilin heyecanı ile gerekli gereksiz bir yığın eşyayı yanınıza almak yerine tam aksine az ve öz eşyayla tatilinizin keyfini doyasıya çıkarmanız mümkündür. Yanınıza alacağınız kıyafetlerin gideceğiniz tur destinasyonuna uygun ve tabii ki gemi kurallarına da uygunluk içermesi gereklidir. Yani bazı gemilerde sabah, öğle ve akşam yemeklerinde gemi restoranına bikini ya da kısa şort ile girmek yasaktır. Dolayısıyla katılacağınız yemeğe uygun kıyafetleri yanınızda bulundurmanız son derece önemlidir.

Gemi Turunda Ne Giyilir?

Turun hangi ülkeleri dolaşacağına ve içeriğindeki aktivite çeşitliliğine bağlı olarak giyim konusunun değişkenlik gösterecektir. Mesela akşam yemeğinde kadınlar rahat ve abiye tarzı kıyafetler tercih ederken, baylar ise genelde klasik ve spor şıklığına uygun seçimler yapmaktadır. Gemi içinde düzenlenen parti ve benzeri aktivitelerde ise şıklık yarışının yapıldığını söyleyebiliriz. Bu nedenle mutlaka yanınızda yemek veya partiye katılabilmeniz için abiye 2-3 çeşit kıyafet olması gerekir. Bikini konusunda ise kesinlikle yanınızda yedek bulundurmalısınız. Günlük kıyafet konusunda ise rahat edebileceğiniz parçaları yanınıza alırken, sıcak iklimi içeren yerlere gitseniz bile gece üşememeniz adına ince mont veya hırka tarzı birkaç parçayı yanınızda bulundurmanız önemlidir. Ancak destinasyonunuza bağlı olarak biraz sert iklimleri dolaşacaksanız, kuşkusuz üşütmemeniz için kalın giysiler almanız gerekecektir. Kısacası gideceğiniz yer neresi olursa olsun fark etmeksizin geminin içinde klimanın çalıştığı ve güvertenin de her daim estiğini göze alarak temkinli davranmanız gerektiğinin altını çizmek isteriz.

Gemi Turuna Çıkacaklara Tavsiyeler

Giyim dışında başka bir hususa değinmek gerekirse, tatilinizin bütünüyle güzel geçmesi için bavulunuzu tatile çıkmadan bir hafta önce hazırlamanız ve hazırlık öncesinde liste yaparak ihtiyacınız olacak her şeyi yanınıza aldığınızdan emin olmanız gereklidir. Örneğin çok şık elbiselerinizi yanınıza aldınız ancak kişisel bakım ve makyaj malzemelerinizi almayı unuttuysanız, gemide bir anda enerjinizin düşmesi ve tatilinizin keyifsizce geçmesine yol açmış olacaksınız. Bu nedenle fazla aşırıya kaçmadan hem giyim hem de bakım hem de pasaport ve gerekli evraklarınızın her birinin tam olduğuna emin olarak yola çıkmanızı tavsiye ederiz. Yanınıza haddinden fazla kıyafet almanız, tatil sürecinizde hem kafa karışıklığına hem de sürekli eşya toparlama sıkıntısına neden olacaktır. Dolayısıyla gemi turu sürenize de bağlı olarak gündüz ve gece şıklığını yakalamanıza yeterli gelecek düzeyde bir bavul hazırlamanız, her açıdan tatilinizden keyif almanıza yardımcı olacaktır. Gemi yolculuğunda dikkat edilmesi gereken noktalardan biri de kabin seçimidir. Kalacağınız kabinin konumu, manzarası ve büyüklüğü sizin konforunuzu direkt olarak etkiler. Uyandığınızda deniz manzarasıyla karşılaşmak için manzaralı bir yer seçebilirsiniz. Geminin havuz veya restoranına yakın seçenekler de talep etmeniz mümkün. Gemi turuyla seyahate çıkarken bu ipuçlarına dikkat edip seyahatinizin daha keyifli geçmesini sağlayabilirsiniz.

İlginizi çekebilecek diğer turlar için aşağıdaki bağlantıyı takip edebilirsiniz.
https://www.prontotour.com/Avrupa-Turlari

Bir Cevap Yazın

Sizzix makinesi isteyen?

| | 8 Yorum

2016’da ilk Ayın Marifetlisi ne kazanacak?

| | 17 Yorum

Ödüllü yılbaşı yarışmamız bitti!

| | 7 Yorum

Tuch Expo’yu gezelim mi beraber?

| | 9 Yorum

Ödüllü yılbaşı yarışması desek?

| | 35 Yorum

Kasım’da ödüllü yarışma başkadır!

| | 28 Yorum

İyi ki doğdun 10marifet!

| | 8 Yorum

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Ayın Marifetlisi’nin hediyeleri HOBIUM’dan

| | 11 Yorum

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kapşonlu atkı yapımı

| | 4 Yorum