Geri dönüşüm bileklik modelleri

-

yeşil geri dönüşüm bileklik

Daha önceki geri dönüşüm koli bandı bileklik çalışmamda tığ ile örerek bileklik yapmıştım. Ama uzun zamandır denemek istediğim farklı çalışmayı yaptım ve değişik bir manşet bileklik oldu. Koli bandı parçalarını saten kurdele ile sardım ve üzerlerini dilediğimce süsledim.

mavi geri dönüşüm bileklik

kırmızı geri dönüşüm bileklik

Blogum, Etsy’m.

20 yorum gelmiş

  1. kriizantem

    1 kasımı dünya geridönüşüm günü ilan ediyorum:))Başlıklarda hep geri dönüşüm olmuş tesadüfen.sizin geri dönüşümde pek şıkır şıkır olmuş aydıngelini.

  2. aydin gelini

    güzel yorumlarınız için çok teşekkürler :))beğenmenize çok sevindim…bende dün yazım yayınlanmadan önce farketmiştim.evet çok güzel olur…belki bu vesileyle dünyaya duyulur ve patent bile alırız belki :)))aaaaa..yeşil bileklik kayıp…..figen abla sen aldın değil mi?

  3. Rosamary

    waaawwwwww bayıldımmmmmm harikalar favorim kırmızıtam koli bandı mı bu acaba bizimki biraz daha kalın da kestinizmi yoksa:)))

  4. aydin gelini

  5. aytacrafts

    bu arada aynen adadenizi gibi düşünüyorum,bende hiç takamam,yapıyorum ama takamıyorum,hadi takıım diyorum kapıdan çıkarken çıkarıyorum,çok istiyorum ama kokoş olamadım bir türlü:)

  6. aydin gelini

    takısız kadın düşünemiyorum..hiç olmazsa küpe takın…hele o eski osmanlı kadınları..nasıl hoşuma gidiyor..parlak taşlı kolyeler ,bilezikler,küpeler,şahmaranlar,halhallar..ben biraz kokonayım belki onun için hoşuma gidiyor….sizin tercihiniz fazla yorum yapamam ama ..takı kullanan kadın her yerde şıktır:))

Bir Cevap Yazın

İnci bileklik seti

| | 0 Yorum

Jasper doğal taşlı bilezik

| | 0 Yorum

Kum boncuklardan kareli bileklik

| | 0 Yorum

El örgüsü bileklik

| | 1 Yorum

Miyuki bileklikler

| | 0 Yorum

Kumihimo bileklikler

| | 0 Yorum

Renkli arkadaşlık bileklikleri

| | 5 Yorum

Penye ipten tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Paracord nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Gül işlemeli kanaviçe bilezik

| | 0 Yorum

Etamin işi bileklik

| | 0 Yorum

Mavi çiçek işlemeli bilezik

| | 0 Yorum

Harf boncuklu makrome bileklik

| | 2 Yorum