Cuma, Aralık 2, 2016
Geri dönüşüm bileklik modelleri

Geri dönüşüm bileklik modelleri

20

yeşil geri dönüşüm bileklik

Daha önceki geri dönüşüm koli bandı bileklik çalışmamda tığ ile örerek bileklik yapmıştım. Ama uzun zamandır denemek istediğim farklı çalışmayı yaptım ve değişik bir manşet bileklik oldu. Koli bandı parçalarını saten kurdele ile sardım ve üzerlerini dilediğimce süsledim.

mavi geri dönüşüm bileklik

Geridönüştürmeyi seven biri olarak geri dönüşümün nimetlerinden fazlasıyla faydalanıyorum…

kırmızı geri dönüşüm bileklik

Blogum, Etsy’m.

20 YORUMLAR

  1. 1 kasımı dünya geridönüşüm günü ilan ediyorum:))Başlıklarda hep geri dönüşüm olmuş tesadüfen.sizin geri dönüşümde pek şıkır şıkır olmuş aydıngelini.

  2. güzel yorumlarınız için çok teşekkürler :))beğenmenize çok sevindim…bende dün yazım yayınlanmadan önce farketmiştim.evet çok güzel olur…belki bu vesileyle dünyaya duyulur ve patent bile alırız belki :)))aaaaa..yeşil bileklik kayıp…..figen abla sen aldın değil mi?

  3. waaawwwwww bayıldımmmmmm harikalar favorim kırmızıtam koli bandı mı bu acaba bizimki biraz daha kalın da kestinizmi yoksa:)))

  4. bir koli bandını 3 parçaya ayırdım..ama bendeki extra kalındı..normal bir koli badı 2 tane bileklik olabilir…sadece bir tanesi çok kalın gelir..beğenmenize sevindim…

  5. bu arada aynen adadenizi gibi düşünüyorum,bende hiç takamam,yapıyorum ama takamıyorum,hadi takıım diyorum kapıdan çıkarken çıkarıyorum,çok istiyorum ama kokoş olamadım bir türlü:)

  6. takısız kadın düşünemiyorum..hiç olmazsa küpe takın…hele o eski osmanlı kadınları..nasıl hoşuma gidiyor..parlak taşlı kolyeler ,bilezikler,küpeler,şahmaranlar,halhallar..ben biraz kokonayım belki onun için hoşuma gidiyor….sizin tercihiniz fazla yorum yapamam ama ..takı kullanan kadın her yerde şıktır:))