GERİ DÖNÜŞÜM BİR İKİ…:)

-

Resimde görünen benim eski kahvaltı setimin tabanı:)kapağı mika tabakları seramikti.kapağı kırılınca fonksiyonunu yitirmiş oldu.malum ağzı açık dolapta yiyecekler hoş olmuyor.tabakları çerezlik olarak kullanıyorum.

kapak çöpe gitti ama taban duruyordu.içine seramik rölyef yapacaktım vazgeçtim.mini bir kahve tepsisi oldu.

bu resim eski öğrencilerimizin yaptığı resimlerden.eskiden domino yarışma yapardı.sevgili arkadaşım filiz bu yarışmaya katılmış öğrencileriyle.geç gelen çalışmalar elinde kalmış.ama bu uzun yıllar önce oluyor.3 yıl önce tayini çıktığında giderken dolaplarını boşaltıp götüreceklerini seçiyordu.bu iplerle yapılmış çalışmaları görünce bayıldım.”sende kalsın sahipleri almamıştı yıllardır duruyor dolapta” deyince atlayıverdim üzerlerine:)yani uzun lafın kısası bu resim o çalışmalardan bir.tamamen iplerle doldurulmuş.harika bir şey.hele diğerlerini görseniz süperler.neyse.tabanı boyadım üzerine resmi yapıştırdım.ama bir sorun vardı.herhangi birşey dökülse leke kalacak.yani cam kestirmek gerekti.aklıma bişeyler geliyordu ama denemeden anlayamazdım.evde hazır bir parça kitre vardı.üzerine döktüm.kuruyunca sertleşti ama hala lekelerden kurtulabilecek durumda değil.yani ya cam kestireceğim yada resin dökeceğim.bakalım.camsız ama yinede kullanılabilir haliyle işte böyle oldu.hepinize kucak dolusu sevgiler.

detaylar için bloğuma beklerim…

5 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Harika olmuş, camdan daha hafif mika gibi bir malzeme var adını hatırlayamadım, mat parlamayan bir şey resimlerde de kullanılıyor.

  2. Banik

  3. alanay

Bir Cevap Yazın

alanay

Çiçekli ahşap tablo – duvar süsü

| | 0 Yorum

Ahşap ekmeklik ve poşetlikler

| | 0 Yorum

Ferro effect sprey ile ahşap tepsi boyama

| | 2 Yorum

Ahşap boyama, mum eskitmeli mutfak aksesuarları

| | 0 Yorum

Polyester ve ahşap boyama örnekleri

| | 0 Yorum

Tuğla duvar efektli ahşap pano

| | 0 Yorum

Mutfak kara tahta panosu

| | 0 Yorum

Ahşap pembe ev – ekmek kutusu

| | 0 Yorum

Dekoratif ahşap kelebek

| | 0 Yorum

Ahşap boyama kişiye özel hediyelikler

| | 0 Yorum

Ahşap mavi çapa – duvar süsü

| | 0 Yorum

El boyaması bardak altlıkları

| | 0 Yorum

Love yazılı ahşap pano

| | 1 Yorum

Akvaryum temalı ahşap pano

| | 4 Yorum